اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

4 مدال رنگارنگ دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی شیمی/ پیام تبریک حاجی‌میرزایی

وزیر آموزش و پرورش در پیامی، کسب 4 مدال رنگارنگ توسط دانش‌آموزان ایرانی در پنجاه‌ و دومین دوره المپیاد جهانی شیمی را تبریک گفت.

4 مدال رنگارنگ دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی شیمی/ پیام تبریک حاجی‌میرزایی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دانش‌آموزان ایرانی در پنجاه دومین المپیاد جهانی شیمی دانش‌آموزی، توانستند یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کنند.

محمد شهاب الدین دانشور موفق به کسب مدال طلا، رامین عاصم پور و محمد آریان تقوایی عربی موفق به کسب مدال نفره و  امیر محبوبی نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به افتخارآفرینی تیم علمی ایران در المپیاد جهانی شیمی، اظهار کرد: در آستانه عید قربان کسب چهار مدال ارزنده (یک طلا، دونقره و یک برنز) توسط تیم علمی چهار نفره ایران در پنجاه‌ و دومین دوره المپیاد جهانی شیمی را به نخبگان علمی، عموم ملت ایران، خانواده و معلمان‌شان تبریک گفته و برای این افتخارآفرینان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی عرصه‌ها را دارم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پیامی دیگر، فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: فرارسیدن «عید سعید قربان»، عید «رهایی از خود» و «رهیابی به خدا» را به تمامی «خواستاران رستگاری » و «طالبان تعالی»، به ویژه جامعه‌ فهیم فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول