اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توزیع 7500 بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از توزیع 7500 بسته غذایی در قالب سبدهای معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

توزیع  7500 بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا بهرامی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افتتاح پروژه‌های اخیر هلال احمر اظهار کرد: 13 طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 140 میلیارد ریال با حضور دکتر همتی رییس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد.
وی افزود: دو سامانه فراخوان امدادگران و کارکنان عملیات در قالب اپلیکیشن آلارم رسان برای فراخوان نیروهای عملیاتی در سریعترین زمان با کمترین خطا و سامانه‌ی ارزیابی اولیه و گزارش سریع از وقوع حادثه به عنوان دو طرح کشوری مطرح شدند که مقرر شد قم به عنوان پایلوت اجرای این سامانه باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: نخستین پایگاه خیرساز هلال احمر با عنوان پایگاه امداد و نجات ایرانی در 45 کیلومتری شهر قم و همچنین تفاهم نامه‌ احداث دو پایگاه امداد و نجات در کیلومتر 34 آزادراه قم- گرمسار و کیلومتر۵ اتوبان قم- تهران نیز با حضور دکتر همتی منعقد شد.

بهرامی در ادامه با اشاره به عملکرد هلال احمر در مقابله با ویروس کرونا گفت: در این زمینه 180 کپسول اکسیژن، ونتیلاتور، اکسیژن‌ساز و تخت در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت و همچنین به دلیل درخواست‌های بسیار بالای مردم بنا بر این شد با همکاری مجمع خیرین سلامت و هلال احمر 80 دستگاه کپسول اکسیژن نیز به این مجموعه اضافه شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز بیماران کرونایی باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین توانستیم با همکاری و مساعدت خیرین 7500 بسته غذایی را در قالب سبدهای معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند متاثر از کرونا قرار دهیم.

بهرامی با اشاره به اینکه هلال احمر یک مجموعه عام‌المنفعه بوده و هدف آن کمک به انسان‌های نیازمند و تسکین آلام آنها است گفت: برای رفع موانع و مشکلات هلال احمر در امر کمک و خدمت‌رسانی به بیماران بی‌بضاعت، مساعدت و همکاری بیشتر خیرین و مسئولین استان را می‌طلبد.
وی تصریح کرد: هلال احمر از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است ولی به دلیل تک شهرستان بودن استان قم، مشکلات زیادی در تامین و تجهیز امکانات و همچنین تامین نیروی انسانی دارد که در این زمینه نیازمند همکاری دولت و مسئولین مربوطه هستیم.

وی همچنین در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جمعیت در حوزه‌ جوانان، فراهم کردن امکانات رفاهی برای آنان است، خواستار رفع موانع و مشکلات در زمینه‌ی تامین ساختمان این جمعیت شد.
انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول