اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

لزوم حمایت دولت و مسوولان برای تقویت امکانات هلال احمر

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تقویت و تجهیز امکانات جمعیت هلال احمر و همچنین تامین نیروهای انسانی نیازمند حمایت، همکاری و تلاش بیشتر دولت، نمایندگان مجلس، مسئولین دستگاه ها و وزارتخانه‌های ذیربط هستیم.

لزوم حمایت دولت و مسوولان برای تقویت امکانات هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیران جمعیت هلال احمر استان قم، گفت: هلال احمر یکی از مردمی‌ترین دستگاه‌های کشور است که از ظرفیت‌‌های بسیار خوبی برای جذب نیروهای داوطلب مردمی برخوردار است و همچنین به دلیل وجود حوزه‌های علمیه، می‌تواند از نیروهای طلبه برای کارهای جهادی استفاده نماید.

وی تصریح کرد: استان قم شاهراه مواصلاتی 17 استان در کشور محسوب می‌شود به همین دلیل حوادث و تصادفات جاده‌ای بسیاری در آن رخ می‌دهد و همچنین به دلیل زلزله خیز بودن و حوادث غیرمترقبه نیازمند تقویت امکانات و تجهیزات است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای تقویت و تجهیز امکانات جمعیت هلال احمر و همچنین تامین نیروهای انسانی نیازمند حمایت، همکاری و تلاش بیشتر دولت، نمایندگان مجلس، مسئولین دستگاه ها و وزارتخانه‌های ذیربط و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین برای رفع موانع و مشکلات این جمعیت هستیم.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول