اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

درگیری خونبار اراذل و اوباش در سعادت آباد+ جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در سعادت‌آباد تهران را تشریح کرد.

درگیری خونبار اراذل و اوباش در سعادت آباد+ جزئیات

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در محله سعادت آباد تهران اظهار داشت: در ساعت ۱۸ مورخه ۷ مرداد، خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

وی گفت: در پی درگیری مسلحانه  اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی‌دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت‌آباد خبر داد.

سردار هداوند اعلام کرد: هر 6 فرد دخیل در درگیری شناسایی شده اند؛ تاکنون سه نفر از عاملین اصلی این درگیری دستگیر شده‌ و تلاش برای دستگیری ۳ نفر دیگر ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه آیا این اراذل و اوباش سابقه دار بوده اند یا خیر، اعلام کرد: متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سال‌های گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول