غفوری: به دلیل درد مچ پا در تمرین تاکتیکی شرکت نکردم/خبر قهر من و کریمی دروغ است
کاپیتان تیم فوتبال استقلال به خبر ناراحتی روز گذشته خودش و علی کریمی بعد از بخشش دانشگر در تمرین واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت باشگاه استقلال نوشت: امروز برخی رسانهها در خبری کذب مدعی شدند وریا غفوری و علی کریمی در اعتراض به بازگشت دانشگر به تمرینات، تمرین روز گذشته استقلال را نیمه کاره رها کردهاند. در همین رابطه ووریا غفوری گفت: واقعا بعد از شنیدن این خبر دروغ تعجب کردم. علی کریمی به دلیل درگذشت دختر خالهاش، روحیه مناسبی برای تمرین نداشت و با هماهنگی آقا فرهاد در تمرین تاکتیکی شرکت نکرد. من هم مچ پایم درد داشت و چون میخواهم به تیم در مقابل سپاهان کمک کنم، با صلاحدید کادرفنی در بخش تاکتیکی شرکت نکردم ولی امروز من و کریمی با قدرت در تمرین خواهیم بود و خود را برای مصاف با سپاهان آماده میکنیم. او افزود: نشر این اخبار کذب از سوی حاشیهسازان و بازنشر آن از سوی دیگر حاشیهسازان، بدون شک با اهدافی دیگر انجام میشود. مجموعه تیم استقلال امروز همدل است و میخواهد در بازیهای باقی مانده دل هواداران را شاد کند و تمام تمرکز ما روی بازیهای باقی مانده است. انتهای پیام/ا
14:53 - 10 مرداد 1399