اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مدیررسانه ای سپاهان به دلیل غیبت قلعه نویی و محرومیت شایان مصلح

مدیر رسانه ای تیم سپاهان گفت: با توجه به عرق و تعصبی که قلعه نویی به سپاهان دارد نظرات خود را در جریان بازی با استقلال به کادرفنی ما انتقال می دهد.

واکنش مدیررسانه ای سپاهان به دلیل غیبت قلعه نویی و محرومیت شایان مصلح

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیامک قلیچ خانی درباره دلیل غیبت امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: وی ساعت یک و نیم شب پس از بازی با صنعت نفت دچار حمله عصبی شد. کارهای پزشکی قلعه نویی خیلی خوب انجام شد و پس از سه روز بستری بودن از بیمارستان مرخص شد. قلعه نویی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد اما پزشکان تاکنون مجوز لازم را برای نشستن روی نیمکت به سرمربی ما نداده اند.

وی افزود: پزشکان تشخیص دادند قلعه نویی چند روز دیگر در استراحت مطلق باشد و به همین دلیل در بازی فردا وی را کنار خودمان نداریم. هرچند اسم و تجارب فنی قلعه نویی در کنار کادرفنی سپاهان است اما متاسفانه وی در حال حاضر در اصفهان حضور دارد و با تیم به تهران نیامده است. برای قلعه نویی آرزوی موفقیت دارم.

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان درباره نحوه ارتباط قلعه نویی با دستیارانش در بازی با استقلال توضیح داد: وی تا حدی به سپاهان تعصب دارد که با وجود تاکید پزشکان به استراحت مطلق و ندیدن دیدار با استقلال، فکر می کنم نتوانیم جلوی تصمیمش را بگیریم. قطعا با توجه به عرق و تعصبی که قلعه نویی به تیم دارد نظرات خود را در جریان بازی به کادرفنی سپاهان منتقل می کند. امیدوارم وی آرامش و سلامتی خود را در اولویت قرار بدهد و دچار استرس نشود.

قلیچ خانی درباره محرومیت شایان مصلح از حضور در این بازی توضیح داد: در این زمینه به نظر من سوء تفاهمی ایجاد شد زیرا در فضای مجازی برای ورزشکاران صفحات زیادی وجود دارد. مصلح صفحه ای در توئیتر ندارد و فردی هم که صفحه ای را برای مدافع ما در توئیتر ایجاد کرده بود، روز گذشته آن را غیرفعال کرد. مستندات خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ارائه کردیم و امیدواریم درباره مصلح تجدیدنظر کنند. تلاش می کنیم وی به بازی با استقلال برسد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول