اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع گوشت قربانی بین ۲۷۰۰ خانواده نیازمند ورامینی

در امتداد کمک‌های همدلی و مؤمنانه در روز عید قربان ۷۵ رأس گوسفند ذبح و گوشت آن بین ۲۷۰۰ خانواده نیازمند شهرستان ورامین توزیع شد.

توزیع گوشت قربانی بین ۲۷۰۰ خانواده نیازمند  ورامینی

مهدی جعفری مدیر مؤسسه خیریه پدر مهربان بقیع ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین ضمن تبریک عید قربان اظهار داشت: عید قربان روز تقرّب به پروردگار است، روزی که باید صفحه دل بشوییم و خود را برای بهره‌وری بیشتر از فیوضات این روز آماده و مهیّا سازیم.

وی افزود: از حکمت‌های قربانی کردن اطعام فقرا و نیازمندان بوده و هدف از قربانی یاد خدا و یادآوری همه نعمت‌ها از جمله دام‌های حلال است.

مدیر این مؤسسه خیریه گفت: در امتداد کمک‌های همدلی و مؤمنانه در روز عید قربان ۷۵ رأس گوسفند ذبح شد و گوشت آن در بین ۲۷۰۰ خانواده نیازمند توزیع می‌شود.

جعفری بیان کرد: هدف این است تا کسانی که بر اثر بیماری کرونا آسیب و یا دچار مشکل شده‌اند کمک‌شان کنیم و این کمک ها را به خانواده های نیازمند برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه خیریه از صبح دیروز تا امروز که روز عید قربان است به صورت آتش به اختیار در حال فعالیت هستند و برای همه این عزیزان و خیران و مردم این مرز و بوم آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول