اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: فضای بی احترامی در فوتبال ایران همه را اذیت می کند/نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: متاسفانه اکنون در جامعه ما فضای بی احترامی ایجاد شده که همه را اذیت می‌کند.

فکری: فضای بی احترامی در فوتبال ایران همه را اذیت می کند/نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا عید سعید قربان را به همه هم وطنان تبریک گفته و برای امیر قلعه نویی آرزوی سلامتی و عافیت دارم. متاسفانه اکنون در جامعه ما فضای بی‌احترامی ایجاد شده که همه را اذیت می‌کند. این فضا سبب شده من که چهارده سال در استقلال بازی کرده‌ام، سه سال مربی این تیم بوده‌ام و در مجموع 17 سال در استقلال عضویت داشته‌ام با این فضا نتوانم درباره استقلالی بودن خود اظهارنظر کنم یا قهرمانی پرسپولیس را به دوست عزیزم یعنی یحیی گل محمدی تبریک بگویم.

وی افزود: خودم و همه دوستان امیدوار هستیم فضای دوستی و رقابت سالم ایجاد شود تا انشاءالله بتوانیم در این فضای خوب رقابت کرده و از آن لذت ببریم.

سرمربی نساجی درباره نفرات غایب نساجی در بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما محروم ندارد اما تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم داریم که تعدادشان زیاد است و نمی‌توانیم از آنها اسم ببرم. متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داریم که انشاءالله هرچه سریع تر آسیب دیدگی شان رفع شده و به تیم اضافه شوند.

فکری درباره احتمال بی انگیزه شدن پرسپولیس پس از کسب قهرمانی توضیح داد: مطمئن باشید این تیم با تمام توان به مصاف ما می‌آید زیرا می‌خواهد از اعتبار و حیثیت قهرمانی‌اش دفاع کند. خودمان را برای یک بازی سنگین و سخت آماده کرده ایم و امیدوارم بازی خوبی شود که بتوانیم از آن امتیاز هم بگیریم.

وی ادامه داد: نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم از تیم قهرمان امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی را هم شاهد باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول