اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وزارت نفت به مسوولیت‌های اجتماعی خود عمل کند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: حل مشکل اشتغال یکی از راهکارهای اساسی برون رفت شهرستان از  مشکلات است.

وزارت نفت به مسوولیت‌های اجتماعی خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان،فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس عصر امروز در حاشیه دیدار از این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: بخش زیادی از مشکلات خوزستان با همکاری بین بخشی قابل‌حل است و وزارت نفت باید به تعهدات اجتماعی خود عمل کند تا در حل این مشکلات سهمی داشته باشد.

وی حل مشکل اشتغال را یکی از راهکارهای اساسی برون رفت شهرستان از این مشکلات دانست و گفت:باید برای مسجدسلیمان و ضرورت حل مشکل اشتغال جوانان این شهرستان تصمیم گرفت. 

عباسی ادامه داد:مسجدسلیمانی‌هایی که خارج از این شهر زندگی می‌کنند باید برای حل مشکلات این منطقه کمک کنند، وزارت نفتی نیز می تواند با استفاده از تکنیک های مدرن چاههای غیر فعال را مجدداً راه اندازی تا از این طریق مسئولیت های اجتماعی آنان قوت بیشتری گیرد.

به گزارش فارس،فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی و تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،احمدمحمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب،فرهاد ایزدجو رئیس سازمان آب و برق خوزستان وبه همراه جمعی از مسئولان شهری ضمن بازدید از تاسیسات آبرسانی گدار،بازدید از چاه شماره یک،بازدید از مناطق آلوده و در ادامه این بازدید اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مسجدسلیمان که در زمین لرزه آسیب دیده بود،به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/72068/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول