اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امدادرسانی اورژانس کهگیلویه و بویراحمدبه حادثه‌دیدگان سانحه رانندگی/غرق شدن جوان ۲۷ ساله

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز شلوغ اورژانس ۱۱۵ به مردم توصیه کرد از شنا در رودخانه‌های استان بپرهیزند.

امدادرسانی اورژانس کهگیلویه و بویراحمدبه حادثه‌دیدگان سانحه رانندگی/غرق شدن جوان ۲۷ ساله

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن جلیل با اشاره به روز شلوغ اورژانس ۱۱۵ استان گفت: امروز حوالی ساعت ۱۹ عصر، طی تماس با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی وانت سایپا و سواری پراید، در جاده نقاره‌خانه، بلافاصله پایگاه اورژانس دم‌چنار و پاتاوه به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این سانحه که ۵ مصدوم داشت، طی اقدامات اولیه درمانی تکنسین‌های اورژانس، هر ۵ مصدوم به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.

وی عنوان کرد: حال عمومی هر ۵ مصدوم مساعد گزارش شد.

این مسوول در ادامه بیان کرد: طی گزارش دوم که در همین ساعت مبنی بر کمک جهت نجات فرد غرق شده در روستای شترخون، بلافاصله کد میمند به محل سانحه اعزام شد.

جلیل با بیان اینکه فرد غرق شده جوان ۲۷ ساله‌ای بود، گفت: متاسفانه، فرد قبل از رسیدن کد اورژانس فوت شد و عملیات احیا توسط تکنسین‌های اورژانس موثر واقع نشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ادامه داد: قبل از اعلام دو گزارش فوق، راس ساعت ۱۸/۴۰ طی تماس از مرکز بهداشتی و درمانی نقاره خانه، مبنی بر درخواست کمک جهت نجات فرد ۳۰ ساله ای که توسط رعد و برق دچار سانحه شده بود، بلافاصله کد نقاره خانه به محل اعزام گردید.

جلیل گفت: متاسفانه به علت شدت حادثه قبل از رسیدن کد اورژانس، این جوان ۳۰ ساله که توسط همراهان به مرکز بهداشتی درمانی نقاره خانه انتقال داده شده بود، جان خویش را از دست داد و طی عملیات احیاء که توسط تکنسین های اورژانس به محض رسیدن انجام گرفت، ناموفق بود

جلیل خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و تمایل مردم به آب تنی در رودخانه‌ها در خصوص شنا کردن در این رودخانه ها و هم چنین خروشان بودن آنها، دقت لازم به خرج داده و از شنا کردن در این مکان‌ها خودداری شود.

این مسوول عنوان کرد: هم چنین با توجه به رگبارهای پراکنده که طی چند روز اخیر در نقاط مختلف استان وجود دارد، هم استانی‌های محترم نسبت به سفر در مناطق مرتفع پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول