اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای کمک یک خیّر به تیم ملی فوتسال بانوان چیست؟

یک خیر مشهدی چندروز قبل مبلغی را به عنوان هدیه به اعضای تیم ملی فوتسال بانوان داد که همین موضوع حواشی را ایجاد کرد.

ماجرای کمک یک خیّر به تیم ملی فوتسال بانوان چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شب چهارشنبه بود که توسط یک خیر اهل خراسان رضوی مبلغی به عنوان هدیه به حساب اعضای تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد. درحالی که عنوان شد این مبلغ همان پاداش تیم ملی فوتسال بانوان بابت قهرمانی در آسیا است اما مشخص شد که این هدیه هیچ ربطی به پاداش ها ندارد و جالب است که اعضای فدراسیون فوتبال هم با وجود اعلام اینکه این مبلغ همان پاداش است هیچ واکنشی مبنی بر رد آن نشان ندادند اما برخی استوری های بازیکنان نشان داد خبری از پاداش نیست. 

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در جام ملت‌های آسیا در سال 2018 موفق شد عنوان قهرمانی را برای دومین بار کسب کند. همان زمان بود که قول پاداش داده و عکس‌های یادگاری همانند گذشته با تیم قهرمان گرفته شد اما بعد از مدتی همه فراموش کردند که ملی‌پوشان ایران با پوشش خود چه افتخارآفرینی در آسیا داشتند.

فدراسیون فوتبال در این مدت آنقدر درگیر اساسنامه و انتخابات رئیس بود که فراموش کرد چیزی به اسم قهرمانی فوتسال بانوان وجود دارد و حتی قول پاداش به بازیکنان داده شده است. بازیکنان ملی‌پوش، سرمربی تیم ملی و حتی پیشکسوتان فوتسال در بخش مردان بارها با مصاحبه‌های مختلف خواستار پرداخت این پاداش بودند اما باز هم هیچ اتفاقی نیفتاد.

بالاخره روز چهارشنبه بود که یک خیر مشهدی برای قدردانی از این بازیکنان با تلاش هیات خراسان تصمیم به پرداخت هدیه گرفت و این مبلغ پرداخت شده کمتر از نصف قول پاداشی است که فدراسیون به بازیکنان داده بود. مهدی مروج تربتی عضو اصلی هیات امنا بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه بعد از شنیدن صحبت‌هایی که در خصوص عدم پرداخت پاداش‌ به بازیکنان مطرح بود از فدراسیون فوتبال اسامی 14 بازیکن اعزامی را خواست تا مبلغی را به عنوان هدیه پرداخت کند این در حالی است که فدراسیون فوتبال در پرداخت این پول هیچ نقشی نداشته است.

بازیکنان تیم ملی فوتسال نیز در پست‌های شخصی خود به این موضوع اشاره کرده و گفته‌اند این پرداختی هیچ ارتباطی به پاداش 22 میلیون تومانی فدراسیون فوتبال ندارد و از طرف یک شخص خیر پرداخت شده است.

به نظر می‌رسد فعلا فدراسیون فوتبال با گذشت 2 سال هیچ برنامه‌ای برای پرداخت پاداش ندارد و خیرین دست به کار شده‌اند تا کوتاهی فدراسیون را جبران کنند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول