اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افاضلی به نشست خبری نیامد/مربی ماشین سازی: تیم ما سقوط نمی کند

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم ما سقوط نخواهد کرد و سه بازی در داخل خانه داریم.

افاضلی به نشست خبری نیامد/مربی ماشین سازی: تیم ما سقوط نمی کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هومن افاضلی بعد از شکست یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری شرکت نکرد و حمید رضا عبدالهی دستیارش به نشست آمد و گفت: بازی جانداری بود و حدس می زدیم که سایپا به دنبال چیست و با تفکراتش آشنا بودیم. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم و فوتبال ما را جریمه کرد و شکست خورد. 

عبدالهی در مورد بازگشت سرمربی کرونایی تیم به روی نیمکت گفت: افاضلی بعد از بیمارستان تست کرونا دادند و امروز خدا را شکر کنارمان بودند و در طول هفته در تمرینات ما نبودند و من تیم را تمرین دادم. شب گذشته به تیم اضافه می‌شود.

مربی ماشین سازی در مورد اینکه کدام تیم‌ها به لیگ یک سقوط می‌کنند زیرا با این باخت ماشین سازی هم در خطر سقوط قرار گرفت، اظهار داشت: من نمی‌توانم در مورد سقوط تیم های دیگر صحبت کنم  اما قطعا تیم ما سقوط نخواهد کرد و سه بازی در داخل خانه داریم. به نظرم عادلانه نبود شاید بازی باید مساوی می‌شد گل خوردن روی ضربه ایستگاهی یعنی اینکه مسئولیت مان را خوب انجام نمی‌دهیم در بازی قبل هم اینگونه گل خوردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول