اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تراکتور مستحق پیروزی برابر پیکان بود/ شرمنده هواداران شدیم

سرمربی تیم تراکتور گفت: این تیم در بازی مقابل پیکان کاملا تیم برتر میدان بوده و مستحق پیروزی در این بازی بود.

تراکتور مستحق پیروزی برابر پیکان بود/ شرمنده هواداران شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ساکت الهامی در کنفرانس خبری بعد تساوی تراکتور برابر پیکان گفت: تیم تراکتور در بازی مقابل پیکان کاملا مستحق پیروزی و کسب 3 امتیاز بازی بوده و با بدشانسی و بازی بسته حریف به تساوی رضایت داد.

وی گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودم بازی سختی برابر پیکان داشتیم و تیم حریف برای بقا و ما برای کسب سهمیه آسیایی به مصاف هم رفتیم.

در این بازی هر چه زمان بازی بیشتر سپری می‌شد بر بازی مسلط‌تر می‌شدیم و کاملا سوار بر بازی بودیم و در بین نیمه نیز نکات لازم را به شاگردانم گوشزد کردم و اگر موقعیت‌هایمان به گل می‌نشست با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرده و به 3 امتیاز بازی دست می‌یافتیم.

الهامی گفت: فوتبال همین است و یک روز، روز تیم است و یک روز هم نیست و امروز بازیکنان تیم نهایت تلاش خود را کردند و برابر حریف خود کاملا تیم برتر بودیم و همه بازیکنان زحمت خود را کشیدند و من از آنها ممنون هستم.

وی افزود: شرمنده هواداران تیم تراکتور شدیم، اما هنوز 3 هفته از مسابقات باقیمانده و چون حریفان بالای جدول رو در رو به مصاف هم می‌روند، هنوز هم فرصت داریم و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد، هر چند 3 امتیاز امروز می‌توانست کار ما را راحت‌تر کند.

سرمربی تیم تراکتور گفت: برابر تیمی که 10 نفره دفاع می‌کند بازی کردن خیلی سخت است و پیکان تنها یک فرصت داشت که آن را هم ما شانس آوردیم که گل نشد. من بابت این نتیجه عذرخواهی کرده و مقصر من هستم که در بازی که کاملا برتر میدان بوده و فرصت‌های زیادی داشتیم، موفق به کسب پیروزی نشدیم.

وی افزود: به آقای ویسی هم بابت این نتیجه تبریک می‌گویم و تیم پیکان جایگاهش رده فعلی نیست و تیم خوبی است و البته باید بگویم دروازه بان تیم پیکان از همان ابتدای بازی وقت کشی می‌کرد، هر چند معتقدم بازی دفاعی خودش یک هنر است.

الهامی در مورد کار داوری گفت: کار تیم داوری خوب بود هر چند آقای کرمانشاهی با سوت‌های مکرر خود اجازه حملات تیم ما را می گرفت و از این بابت اذیت شدیم.  

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول