اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مکوندی: در جدول بعد از پرسپولیس دوم هستیم/ نیتی پشت اعتراض ویسی نبود

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما جدولی برای خودمان طراحی کردیم که تا اینجای کار بعد از پرسپولیس دوم هستیم.

مکوندی: در جدول بعد از پرسپولیس دوم هستیم/ نیتی پشت اعتراض ویسی نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز مکوندی مربی تیم فوتبال پیکان که در غیاب عبدالله ویسی به نشست خبری بعد از بازی با تراکتور آمده بود در خصوص این بازی گفت: در ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم یک بار دیگر به تبریز آمدم و از مردم خونگرم آذربایجان‌شرقی تشکر می‌کنم. در خصوص بازی باید بگویم که شرایط ما در جدول سخت است چرا که ما در انتهای جدول قرار داریم. بعد از برگزاری مجدد بازی‌ها پس از شیوع ویروس کرونا، ما جدولی برای خودمان طراحی کردیم که تا اینجای کار، ما بعد از پرسپولیس دوم هستیم اما این شرایط برای خودمان راضی کننده نیست. امروز نیاز به پیروزی داشتیم و برای هر سه امتیاز به زمین آمدیم.

وی ادامه داد: همه تلاش تراکتور این بود که سهمیه آسیایی بگیرد و باید از مسئولان تراکتور بابت اینکه همه هم و غم خود را برای این تیم گذاشتند تشکر کنم. آنها هزینه‌های زیادی انجام دادند و به عنوان یک ورزشکار از آنها ممنون هستم. ما امروز چند بازیکن خوب خود را به دلیل مصدومیت نداشتیم. جابر انصاری یا دانیال ماهینی و جلال علیمحمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. هر چه شرایط می‌گذرد به دلیل فشردگی مسابقات کار سخت‌تر می‌شود اما امروز با بازیکنان جوان که چند بازیکن زیر ۲۳ سال بودند بازی خوبی انجام دادیم. امروز از یک بازیکن برای اولین بار در لیگ استفاده کردیم که فکر می‌کنم این شجاعت آقای ویسی را نشان می‌دهد. درست است که ۳ امتیاز را نگرفتیم اما باید از بازی خوب تیم و گرفتن یک امتیاز راضی و خوشحال هستیم.

مربی تیم پیکان تصریح کرد: برخوردی بین داور مسابقه و آقای ویسی پیش آمد که منجر به اخراج او شد. به هر حال مربیان تحت فشار هستند و تیم ما هم شرایط خاصی دارد. ممکن است اعتراضی صورت بگیرد اما نیت یا قصدی پشت آن نیست. اگر کسی آزرده خاطر شده از تیم داوری عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم دقت عمل همه ما مربیان و همه بیشتر شود. از کسانی که داخل ورزشگاه بودند یا از تیم داوری و حتی از تیم مقابل اگر آزرده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول