اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرهنگ‌سازی به سبک داوطلبان جمعیت هلال احمر گنبدکاووس

تعدادی از جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در اقدامی مبتکرانه با حضور در میادین و خیابان‌های این شهر از مردم خواستند در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام بیشتری بورزند.

فرهنگ‌سازی به سبک داوطلبان جمعیت هلال احمر گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در روزهای اخیر و پس از آنکه در روزهای میانی و رو به نزول موج دوم شیوع کرونا قرار گرفته‌ایم تمام نگرانی‌ها از سوی مردم، مسوولان و به ویژه کارشناسان نسبت به شکل‌گیری موج سومی خطرناک‌تر از دو موج قبلی به دلیل افزایش دید و بازدیدها در اعیاد سعید «قربان» و «غدیرخم» نمود پیدا کرده است.

این نگرانی منطقی و معقول تنها و تنها در صورتی می‌تواند برطرف شود که همه مردم و مسوولان در یک هماهنگی کاملا منسجم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌های مسوولان بهداشتی و درمانی به پیشگیری از موج سوم شیوع کرونا کمک کنند.

از این رو تعدادی از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در اقدامی جالب و مبتکرانه با حضور در میادین و خیابان‌های این شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حالیکه ماسک بر دهان داشتند با در دست داشتن پلاکاردهایی مردم را به رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و درمان، استفاده از ماسک و همچنین رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در اجتماعات و فضاهای عمومی تشویق کردند.

مضامین این پلاکاردها که با خط خوش بر روی پوسترهای رنگی نوشته شده بود عبارت بود از: «من ماسک می‌زنم، چون سلامتی بزرگترین نعمت الهی است»، «من ماسک می‌زنم چون کادر درمان را دوست دارم»، «من ماسک می‌زنم تا مراقب سلامتی خودم و خانواده‌ام باشم» و «من ماسک می‌زنم زیرا زندگی ادامه دارد».

این اقدامات خودجوش و مردمی بدون تردید می‌تواند نقشی به مراتب بیشتر و مهمتر از اقدامات دولتی در پیشبرد اهداف ستاد مقابله با کرونا و کمک در مسیر پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول