اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امدادرسانی به ۴۵ گرفتار در سیلاب در سمنان+ تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی به ۴۵ نفر گرفتار در سیلاب در این استان خبر داد.

امدادرسانی به ۴۵ گرفتار در سیلاب در سمنان+ تصاویر

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بر اثر بارندگی‌های شب و روز گذشته در استان سمنان، برخی از محورهای ارتباطی و روستاهای این استان دچار سیلاب شد.

او ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سمنان و تیم‌های واکنش سریع این جمعیت، به‌سرعت به یاری گرفتاران در سیلاب شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: بر اثر گرفتار شدن ۱۵ دستگاه خودرو در سیلاب در فرعی روستای جوین، ۴۵ نفر حادثه دیده بودند که نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به آنها امدادرسانی کردند.

محمدخانی با بیان اینکه این حادثه در فرعی کیلومتر ۱۵ محور سرخه به آرادان رخ داده بود، گفت: چهار نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از ساعت ۱۸ تا حوالی ساعت ۲۴ روز گذشته به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

بارش‌های عصر دیروز سبب به راه افتادن سیلاب در برخی راه‌های شهرستان سرخه در استان سمنان شد. سیلاب، مسیر مشهد- تهران را برای ساعاتی مسدود کرد و سبب ایجاد اختلال در تردد خودروها شد.

انتهای پیام/74001/م/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول