اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخی از شهروندان کرونا را شوخی گرفته اند/نبود درمان قطعی و داروی مناسب کرونا بر پیچیدگی موضوع افزوده است

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین با بیان اینکه برخی از شهروندان کرونا را شوخی گرفتند، گفت: همراهی و همکاری مردم و جدی گرفتن کرونا از هر عملی موثرتر و کارآمدتر است.

برخی از شهروندان کرونا را شوخی گرفته اند/نبود درمان قطعی و داروی مناسب کرونا بر پیچیدگی موضوع افزوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین با بیان اینکه برخی از شهروندان کرونا را شوخی گرفتند، گفت: همراهی و همکاری مردم و جدی گرفتن کرونا از هر عملی موثرتر و کارآمدتر است.

وی افزود: بخش اعظمی از توان و امکانات دستگاه‌های اداری و دولتی در جهت مهار کرونا به کار گرفته شده است؛ در پنج ماه گذشته اولویت برنامه‌ها، اختصاص اعتبارات و تسهیلات در راستای مقابله با این ویروس مخرب بوده اثت‌

وی ظهار داشت: امروز هیچ امری مهمتر از حفاظت و حراست از جان مردم و تامین سلامت هموطنان نیست و  دستگاه‌های اداری و دولتی، نیروهای مسلح، بسیج، شهرداری‌ها همه و همه در خدمت برنامه‌های مقابله با کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

حبیبی خاطرنشان کرد: تشکیل هفتگی ستاد کرونای استان به ریاست استاندار، راه‌اندازی حدود ۳۷ واحد تولیدی ماسک و چندین واحد تولیدی دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده بخشی از این اقدامات بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: همراهی و همکاری مردم و جدی گرفتن موضوع کرونا از هر عملی موثرتر و کارآمدتر است ولی به نظر می‌رسد برخی از هم استانی‌ها با کرونا شوخی و مزاح می‌کنند؛ باید بپذیریم که قدرت خرابی و ویرانگری کرونا از بمب اتم هم بیشتر است.

حبیبی تصریح کرد: عدم وجود درمان قطعی و داروی مناسب و همچنین عدم کشف واکسن کرونا بر پیچیدگی موضوع افزوده است؛ چنانچه مردم و هموطنان موضوع کرونا را جدی نگیرند این ویروس کوچه به کوچه، خیابان به خیابان، روستا به روستا، شهر به شهر و استان به استان در حرکت خواهد بود.

وی تاکید کرد: از همه مهمتر این است که اگر کرونا به فصل پاییز و زمستان که آنفلوآنزا نیز شیوع دارد وصل شود سلامت مردم را با مخاطره جدی مواجه خواهد کرد.

 حبیبی تصریح کرد: انتظار می‌رود که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی با همت و جدیت بساط کرونا را در تابستان جمع کنیم در غیر این صورت شرایط و اوضاع دشوارتر خواهد شد و از توان کادر درمانی پزشکی و پرستاری خواهد کاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول