اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم محرم این هفته اعلام می‌شود

معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در هفته جاری خبر داد.

پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم محرم این هفته اعلام می‌شود

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اعلام پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم عزادای ماه محرم بیان کرد: این پروتکل‌های بهداشتی در همین هفته به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام و پس از تصویب در ستاد ملی، ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون جلسه‌هایی با سازمان حج و زیارت، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات، حوزه‌های علمیه و مداحان داشتیم.

فرهادی افزود: قرار بر این است که جلسه‌های دیگری نیز ظرف امروز و فردا داشته باشیم و شیوه‌های مختلف برگزاری مراسم را بررسی کنیم.

وی در پایان گفت: پس از جمع بندی‌ها، شیوه برگزاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم را اعلام خواهیم کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته(جمعه) و همزمان با عید قربان، معیار در برگزاری عزاداری‌های محرم را ضوابط کارشناسان بهداشتی و ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کردند و فرمودند: هرچه آنها لازم بدانند، باید مراعات شود. همه سوگواران حسینی، هیأت‌ها و مداحان موظف هستند به هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کند، عمل کنند؛ زیرا موضوع بسیار مهم است.

حضرت آیت الله خامنه ای به مساله عزاداری در محرم اشاره و تصریح کردند: در عزاداری‌ها معیار آن چیزی است که ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند. بنده هر چه آنها لازم بدانند مراعات خواهم کرد. توصیه و تأکید من به همه عزاداران، هیات‌ها، منبری‌ها و مداحان نیز این است که ضوابط ستاد ملی کرونا باید رعایت شود، زیرا اگر همین مقدار مراقبت و کنترل هم سست شود، فاجعه‌ای بزرگ پدید خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول