اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

زمان و نحوه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نوراعلام شد

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نوردر بازه 5 لغایت 15 شهریورماه سال جاری به صورت الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می‌شود.

زمان و نحوه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی پیام نوراعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ،  بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نوردر بازه ۵ لغایت ۱۵ شهریورماه سال جاری بنا به اعلام رسمی وضعیت شیوع بیماری کرونا توسط ستاد ملی این بیماری، به صورت حضوری و الکترونیکی ویا به صورت برخط و غیرحضوری با نظارت ویژه مرکز آزمون، در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون از ۸ لغایت ۳۱ مردادماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

سلیم بهرامی با بیان اینکه زمان دریافت کارت آزمون  از اول  تا ۱۵ شهریورماه است، تصریح کرد: 
 هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی  و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول