اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بستر صادرات پوشاک به عراق فراهم است/تولیدکنندگان متقاضی اقدام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: کلیه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان پوشاک و منسوجات البرز که مایل به صادرات پوشاک به عراق هستند؛ می‌توانند با شماره تلفن 02632514289 تماس بگیرند و از اطلاعات و شرایط صادرات با خبر شوند.

بستر صادرات پوشاک به عراق فراهم است/تولیدکنندگان متقاضی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرزاد پیلتن، مدیرکل دفتر عربی- آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران طی نشستی تحت عنوان سومین میز کالا-کشوری عراق با رویکرد بررسی زمینه‌ها، مشکلات، موانع و راهکارهای توسعه صادرات پوشاک به این کشور، گفت: هدف از برگزاری نشست تلاش برای افزایش سهم صادرات پوشاک ایران در بازار عراق است.

وی با اشاره به میزان واردات پوشاک به عراق، اظهار کرد: عراق سالانه حدود ۷۰۰ میلیون دلار واردات پوشاک از جهان دارد که سهم ایران از این میزان حدود ۳۵ میلیون دلار است

مدیرکل دفتر عربی- آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ایران، ظرفیت صادرات ۱۵۰میلیون دلاری پوشاک به کشور عراق را دارد.

در ادامه این نشست رابین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، به خبرنگاران گفت: انتظار می‌رود استان البرز با توجه به حضور واحدهای خوشنام و طراز اول صنعت پوشاک و صنایع نساجی بتواند در راستای صادرات پوشاک به عراق، نقشی تعیین کننده و تاثیرگذار داشته باشد.

وی افزود: در راستای صادرات پوشاک به عراق مشوق‌های مطلوبی توسط سازمان توسعه تجارت ایران تدارک دیده شده که فعالان صنفی و صنعتی تولید پوشاک می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز از کم و کیف این مشوق‌ها مطلع و در صورت دارا بودن شرایط لازم از آن بهره مند شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: کلیه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان پوشاک و منسوجات استان البرز که مایل به صادرات پوشاک به عراق هستند؛ می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 02632514289 با دبیرخانه انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم استان البرز تماس بگیرند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول