اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

میری: امیدوارم تراکتور نایب قهرمان شود/ شش ماه است به تنهایی وزنه می زنم

ملی پوش وزنه برداری گفت: هیچ کس جویای احوال ورزشکار نیست و مسئولان استانی را فقط در خیابان و کوچه می‌بینم.

میری: امیدوارم تراکتور نایب قهرمان شود/ شش ماه است به تنهایی وزنه می زنم

علی میری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ادامه تمریناتش، اظهار داشت: اینقدر که تمرین کردم، دیگر خسته‌ام؛ تا جاییکه از وزنه برداری زده شدم. 6 ماه است تنهایی در یک سالن تمرین می کنم و دیگر روحیه و انگیزه‌ای ندارم. در این مدت رکوردهای شخصی خود را ارتقا دادم و حتی به رکورد دنیا حمله کردم. هیچ کس هم جویای احوال ورزشکار نیست و مسئولان استانی را نیز فقط در خیابان و کوچه می‌بینم. استاندار مرا در خیابان دیده و می‌گوید رکورد دنیا را زدی؟

وی ادامه داد: از نظر مالی همه ورزشکاران نیز در این روزهایی کرونایی در مضیغه هستند و پولی برای خرید مکمل ندارم. 

میری در خصوص اینکه روز گذشته سالروز تولدش بود، گفت: دیروز جشن تولدم بود، بابت هدیه هم از کسی انتظاری نداشتم و فقط دوست داشتم مثل سالهای قبل در کنار خانواده، دوستان یا عزیران مان جشن بگیریم. بیماری کرونا هم هر روز شرایطش بدتر از قبل می‌شود. 

وزنه بردار ارومیه ای در خصوص مراقبت از خودش در این روزهای کرونایی عنوان کرد: نکات بهداشتی را رعایت می کنم و ماسک می‌زنم. به همه می گویم که ماسک بزنند. در موقع تمرین هم سالن را ضدعفونی می‌کنم. 

ملی پوش وزنه برداری در مورد اینکه این روزها فقط از تلویزیون فوتبال می بیند و تفریح خاصی ندارد، خاطرنشان کرد: فوتبال لیگ برتر را دنبال می کنم و طرفدار دو آتیشه تراکتورسازی هستم ولی ترکیبش مقابل پیکان خیلی خوب نبود. امیدوارم در رده دوم جدول بمانیم و این فصل را با نایب قهرمانی تمام کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول