اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خانوارهای دارای فرزند سه قلو و بیشتر بسته معیشتی دریافت می‌کنند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت بسته کمک معیشتی به خانوارهای نیازمند دارای فرزند سه قلو و بیشتر در استان خبر داد.

خانوارهای دارای فرزند سه قلو و بیشتر بسته معیشتی دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه ذی الحجه و ایام فرخنده موسم حج ابراهیمی اظهار داشت: با تفاهم نامه مشترکی این نهاد مقدس با بنیاد علوی که بصورت متمرکز در مرکز منعقد شده است مساعدت ویژه به خانوارهای دارای فرزند سه قلو و بیشتر انجام می پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور گفت: خانوارهای دارای فرزند دوقلو و بیشتر که مشکلات معیشتی دارند به این صورت که در دهک درآمدی پایین (یک تا سه) هستند، مشمول دریافت این کمک ها می‌شوند.

لطفی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای سال جاری شروع شده است گفت:  پرداخت این کمک‌ها به خانوارهای نیازمند چه مددجو و چه غیرمددجو در سه سرفصل، کمک به خرید مسکن، پرداخت مبلغ نقدی کمک معیشت و پرداخت وام اشتغال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه یاد آور شد: بر همین اساس از ابتدای سال جاری تا کنون دو مورد کمک معیشتی به دو خانوار دارای فرزند چند قلو پرداخت شده است که جمعا مبلغ 175 میلیون تومان کمک شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مبلغ در قالب کمک به خرید مسکن مناسب، کمک به معیشت خانوار و قسمتی بعنوان وام قرض الحسنه اشتغال در اختیار این دو خانوار صاحب فرزند چند قلو قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول