اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تهیه و توزیع بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم در ایام دهه ولایت بین نیازمندان پیشوا

فرمانده سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا گفت:با آغاز دهه ولایت بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم در این ایام طبخ و در بین نیازمندان و در محله‌های مختلف شهرستان پیشوا توزیع خواهد شد.

تهیه و توزیع بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم در ایام دهه ولایت بین نیازمندان پیشوا

غلامرضا نجفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با عید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت و با توجه به مشکلات معیشتی که برای مردم به وجود آمده است طبق فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند خوب است رزمایشی جهت مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در کشور صورت گیرد، به یاری مردم خواهیم شتافت.

وی افزود: در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه با مشارکت‌های مردمی، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و سپاه پاسداران با همکاری و هماهنگی بین نیروهای انقلابی از جمله بسیج، مساجد و امامان جماعت و جمعه شهرستان ۴ هزار کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی بین خانواده های نیازمند از امروز توزیع خواهد شد.

فرمانده  سپاه شهرستان پیشوا گفت : همچنین در این ایام بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم از عید قربان تا عید غدیرخم طبخ و در  بین نیازمندان و در محله‌های مختلف شهرستان پیشوا توزیع خواهد شد.

نجفی خاطرنشان کرد : این کمک‌ها و اقدامات بخشی از اقداماتی است که در دهه ولایت انجام می‌گیرد که در کنار آن اقدامات دیگر هم‌چون اقدامات فرهنگی، اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه در سطوح مختلف در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم با کمک‌های مؤمنانه‌ای که می‌شود مقداری از مشکلات معیشتی مردم  را بتوانیم کم کرده باشیم. 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول