اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

فیلم| درخواست مطیعی از ستاد کرونا برای تعیین تکلیف جلسات غدیر

میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) گفت: ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و حواسمان به تمام امکانات و دستورات هست، اما خواهش می‌کنیم تکلیف عید غدیر را زودتر روشن کنند، زیرا ما برای این عید با هدف احیای غدیر برنامه ویژه داریم.

فیلم| درخواست مطیعی از ستاد کرونا برای تعیین تکلیف جلسات غدیر

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در پایان جلسه قرائت دعای عرفه در امامزاده قاضی‌الصابر (ع) ضمن قدردانی از مردم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تمام ساعات جلسه اظهار داشت: برگزاری مراسم دعای عرفه نشان داد که هیأتی‌های می‌توانند جلسات را با رعایت پروتوکل‌های بهداشتی برگزار کنند و آن‌ها بیش از همه نگران سلامتی مردم هستند و با همین الگو و نظم و ترتیب می‌توانند جلسات عزاداری را برگزار کنند.

هیأت‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها می‌توانند فعالیت کنند

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات با رعایت دستورالعمل‌ها مطالبه به حق هیأتی‌هاست، گفت: این روزها برنامه تلویزیونی با کمترین رعایت دستورالعمل‌ها و بدون استفاده از ماسک توسط حاضران برگزار می‌شود. قهوه‌خانه و رستوران‌ها و ... باز است و هیأت‌ها نیز می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌ها فعالیت داشته باشند، زیرا با کرونا باید زندگی کرد و زیست؛ با کرونا را باید یاد بگیریم و راه‌حل تعطیل کردن جلسات سیدالشهدا نیست که قطعا اغراضی پشت پرده آن نهفته است.

چرا مسئولین هیأتی‌ها را سردرگم می‌کنند؟

مطیعی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از این روضه‌ها و توسل‌هاست، تصریح کرد: چرا مسئولین در خصوص برگزاری جلسات دعای عرفه اینقدر هیأتی‌ها را سردرگم کردند، ما چندین روز برای برگزاری جلسه پیگیری کردیم، ابتدا گفتند برگزار کنید، سپس گفتند ابلاغیه آماده است که برگزار نشود. درخواست کردیم ابلاغ شود و نامه‌ای بزنند که گفتند با سقف بلند و ملحق به بیرون برگزار کنید. دوباره ظهر روز عرفه اعلام کردند ممنوع است که نهایت در ساعت ۲ عصر دیدیم امکان لغو جلسه نیست.

این مداح اهل بیت (ع) گفت: سیدرضا نریمانی و مهدی رسولی از مداحان اهل بیت (ع) در استان‌های اصفهان و زنجان هم با من تماس داشتند که علی‌رغم تمهید تمام شرایط لازم، جلسات آن‌ها با حضور جمعیت لغو شده است. چرا سیاست واحدی وجود ندارد؟

برای غدیر، زودتر تصمیم بگیرید

وی اضافه کرد: ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و حواسمان به تمام امکانات و دستورات هست، اما خواهش می‌کنیم تکلیف عید غدیر را زودتر روشن کنند؛ زیرا ما برای این عید با هدف احیای غدیر برنامه ویژه داریم.

فیلم کامل این سخنان را اینجا ببینید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول