اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عملیات آماده‌سازی زمین طرح اقدام ملی مسکن در منظریه آغاز شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی سایت مورد نظر طرح اقدام ملی، در محله 34 منظریه شهرکرد خبر داد.

عملیات آماده‌سازی زمین طرح اقدام ملی مسکن در منظریه آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، سهراب رئیسی از آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی سایت مورد نظر طرح اقدام ملی، در محله 34 منظریه شهرکرد خبر داد و گفت: با عنایت به اینکه احداث یک‌هزار و 8 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر شهرکرد در دست اقدام است، عملیات آماده‌سازی زمین واحدهای مذکور آغاز شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: مشاور ذیصلاح برای این طرح انتخاب و اجرای گمانه ژئوتکنیک در سایت مذکور انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین سامانه وزارت مسکن مربوط به طرح اقدام ملی مسکن(tem) در تمامی شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان راه‌اندازی شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: سهمیه احداث واحدهای اقدام ملی در سطح استان دو هزار و 163 واحد است که از این تعداد یک‌هزار و 8 واحد در شهر شهرکرد و مابقی در دیگر شهرهای استان احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: در سال جهش تولید، رونق تولید و اشتغال، الگو و سرلوحه کار ما قرار دارد و با توجه به اینکه مسکن بعنوان یک صنعت پیشران است بنابراین با احداث مسکن هم زمینه تولید و هم زمینه اشتغال در استان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/68032/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول