اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جلوگیری از ورود موتورسیکلت به پیاده‌راه بوعلی

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اتخاذ تدابیر جدید برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت به پیاده‌راه بوعلی خبر داد.

جلوگیری از ورود موتورسیکلت به پیاده‌راه بوعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وحید علی‌ضمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که همشهریان با آن مواجه هستند تردد موتورسواران در پیاده‌راه است که علاوه برخطرات جانی برای عابران پیاده، جلوه بصری نامطلوب، آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیز به‌همراه دارد.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به ویژگی‌های خاص پیاده‌راه بوعلی شاهد این بودیم که برخی از راکبان موتورسیکلت آنجا را برای مردم و کسبه ناایمن کرده‌اند و در این راستا اقدامات و راهکارهای دیگری توسط شهرداری و با همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان درباره ممانعت از تردد موتورسیکلت‌سواران به پیاده راه افزود: بولاردهای سنگی و راه‌بندهای U و امگا در ابتدا و انتهای پیاده‌راه بوعلی افزوده شده و با نصب بنر و تابلوی ورود موتورسیکلت ممنوع اطلاع‌رسانی انجام شده است.

وی افزود: با پلیس راهور نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا از این پس با موتورسوارانی که وارد پیاده‌راه می‌شوند و تخلف می‌کنند برخورد قانونی لازم صورت گیرد و موتورسواران متخلف اعمال قانون شوند.

علی‌ضمیر در ادامه بیان کرد: به‌منظور سهولت عبور جانبازان و معلولان یا تردد ویلچر و کالسکه با نصب ویلچررو، مسیری برای این عزیزان درنظر گرفته شده که متأسفانه موتورسواران با شگرد خاصی از بین این تجهیزات عبور می‌کنند و وارد محدوده پیاده‌راه می‌شوند که لازمه ممانعت این موتورسواران برخورد جدی پلیس با متخلفان است.

وی ادامه داد: در کوچه ذوالریاستین و محله سرپل یخچال ۳ پارکینگ در نظر گرفته شده که موتورسواران می‌توانند موتورهای خود را در آنجا پارک نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در پایان با بیان اینکه همواره امنیت و آرامش شهروندان در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: راکبین موتورسیکلت‌ها باید همکاری خوبی با این مجموعه داشته باشند و به توصیه‌ها توجه کنند تا برای  افراد پیاده مزاحمت ایجاد نکنند.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول