اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای سالانه 400 برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد/ انتقال فرهنگ انقلاب به نسل‌های مختلف

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای سالانه 400 برنامه مناسبتی توسط شورا با کمترین هزینه و بهترین بهره‌وری خبر داد.

اجرای سالانه 400 برنامه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد/ انتقال فرهنگ انقلاب به نسل‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات شورای هماهنگی در طول چهل سال گفت: وظیفه شورای هماهنگی زنده نگه داشتن ایام‌الله است و در سخنان مقام معظم رهبری از ۲۲ بهمن، دهه فجر، ۱۲ فروردین، روز قدس، حماسه ۹ دی، روز تسخیر لانه جاسوسی، تشییع سردار سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه‌ها آمریکا به عنوان ایام‌الله یاد شده که وظیفه شورای هماهنگی زنده نگه داشتن این مناسبت‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توطئه دشمن در طول ۴۰ سال اخیر گفت: دشمنان و منافقین دنبال فراموشی ایام‌الله هستند و اینکه یاد و خاطره روزهای مهم انقلاب اسلامی گرامی داشته نشود.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن ایام‌الله از اهم وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، : افزود: برگزاری این برنامه‌ها منجر به همبستگی میان همه گروه‌ها و جناح‌های مختلف می‌شود تمام توطئه دشمن این است که حضور مردم در همه صحنه‌ها که پشتوانه انقلاب اسلامی است را کمرنگ نشان دهد تا به مقصد خود که ضربه به انقلاب است برسد.

این مسوول بیان کرد: یکی دیگر از مهم بودن کار شورا این است که خاطرات انقلاب و فرهنگ انقلاب از نسلی به نسل دیگر منتقل شود که این خودمانع انحراف در رویدادها می‌شود،مثلا در روز 13 آبان می‌بینیم دانشجویان و دانش‌آموزان زیادی برای گرامیداشت این روز راهپیمایی می‌کنند یا دهه فجر نسل‌های پس از انقلاب حضور دارند.

وی با بیان اینکه در سطح استان حدود 12 مراسم مناسبتی است برگزار می‌شود، گفت: هر مناسبت در 22 نقطه اجرا می‌شود که در طول سال حدود 300 -400 برنامه با کمترین هزینه و با روحیه انقلابی برگزار می‌کنیم. کل هزینه شورای هماهنگی در طول یکسال 70 و 80 میلیون تومان است که با این مبلغ ناچیز مراسمات مختلف را به بهترین نحو برگزار می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بیراحمد عنوان کرد: علاوه بر مراسمات اصلی چندین مراسم غیرمترقبه توسط شورا برگزار شده که راهپیمایی حمایت از صلابت کشور، راهپیمایی محکومیت به شهادت رساندن سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، برنامه‌های نیمه شعبان و ولادت کریم اهل بیت امام مجتبی(ع) و چند برنامه دیگر که جزء وظایف شورا نیستند اما با دستگاه‌ها در این زمینه همکاری داریم.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول