اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

نگاه ویژه FIVB به ستاره ایرانی/ مجرد: تا آخرین نفس می‌جنگم

سرعتی‌زن جوان تیم ملی والیبال ایران گفت: برای رسیدن به اهداف تا آخرین لحظه می‌جنگم و دست از تلاش برنمی‌دارم.

نگاه ویژه FIVB به ستاره ایرانی/ مجرد: تا آخرین نفس می‌جنگم

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به بررسی عملکرد علی‌اصغر مجرد، ستاره جوان والیبال ایران پرداخت و در ادامه گفت‌وگویی با وی انجام داد.

در گزارش FIVB آمده است که مجرد از سال 2019 درخشش خود را در تیم ملی ایران آغاز کرد و حالا قصد دارد که تاثیرات بیشتری در تیم ملی کشورش بگذارد. وی اخیراً به عنوان سفیر مدرسه‌سازی وزارت آموزش و پرورش ایران انتخاب شد. مراسم معارفه او هم در زادگاهش یعنی بجنورد با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد. حالا او با کمک سایرین برای ساخت مدرسه‌ها بودجه جمع‌آوری می‌کند.

وی در این خصوص اظهار داشت: من در نقش جدیدم به عنوان سفیر مدرسه‌سازی، سعی می‌کنم به کودکان کمک کنم تا از حق اساسی خود در امر آموزش استفاده کنند تا در نهایت آینده خود را شکل دهند. هدف من ایجاد آگاهی و جمع‌آوری بودجه برای ساخت مدارس در مناطق حاشیه‌ای است.

مجرد در خصوص آغاز فعالیت‌های والیبالی‌اش، خاطرنشان کرد: نخستین بار در مسابقات زیر 19 سال آسیا و در سال 2014 در سریلانکا پیراهن تیم ملی کشورم را پوشیدم. در پایان آن مسابقات توانستم عنوان بهترین مدافع رقابت‌ها را کسب کنم و از آن به بعد توانستم پیشرفت بیشتری داشته باشم. 

مدافع جوان والیبال ایران افزود: در سال 2017 همراه با تیم ملی جوانان ایران به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی رفتم. آن رقابت‌ها خیلی برای من خاطره‌انگیز بود، چون در بازی نیمه‌نهایی اتفاقات جالبی برای ما رخ داد. در ست پنجم با نتیجه 8 بر 2 از ترکیه عقب بودیم و در نهایت با نتیجه 20 بر 18 پیروز شدیم و به فینال رسیدیم.

وی گفت: بزرگترین دستاورد من در رده بزرگسالان هم زمانی بود که توانستیم قهرمان آسیا شویم و به مرحبه نهایی لیگ ملت‌های 2019 برسیم.

ستاره جوان والیبال ایران، عنوان کرد: من از سن 13 سالگی والیبال را شروع کردم و در این راه پدرم مشوق اصلی من بود. پدرم در گذشته والیبال بازی می‌کرد و تاثیر زیادی روی من گذاشت. هم‌اکنون در دانشگاه رشته تربیت بدنی می‌خوانم و غیر از والیبال به رشته های کوهنوردی و اسب سواری هم علاقه دارم.

مجرد ادامه داد: الگوی ورزشی من سعید معروف است، چراکه او کاپیتان بسیار خوبی به شمار می‌رود. معروف رفتار خوبی با بازیکنان جوان دارد و همیشه برای رفع نقاط ضعف‌شان به آنها کمک می‌کند. ضمن اینکه من همیشه از بازی او لذت می‌برم. 

مدافع تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: تا زمانی که به اهدافم نرسم، دست از تلاش برنمی‌دارم. من یک مبارز هستم و برای تحقق اهدافم تا آخرین نفس می‌جنگم. من اعتقاد دارم که اگر شما ذهنیت برنده ندارید، پیروز نمی‌شوید، اما وقتی به خود و تیم‌تان ایمان داشه باشید با تلاش می‌توانید به موفقیت برسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول