اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۲۶/ شهید ابوالقاسم یونسى: هیچ چیز بالاتر از رضایت خدا نیست

شهید ابوالقاسم یونسى در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ رضایت خداوند را فراموش نکنید. جایى که رضایت خدا نباشد حتما رضایت شیطان هست. مبادا شیطان را خوشحال کنید.

۹۲۶/ شهید ابوالقاسم یونسى: هیچ چیز بالاتر از رضایت خدا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ابوالقاسم یونسى:

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله.

با سلام و درود به تماى شهداى راه حق از آدم تا خاتم و از خاتم تا ظهور حضرت حجت(ع) و آرزوى طول عمر براى امام عزیز و شفاى عاجل مجروحین و پیروزى رزمندگان راه حق، وصیت‌نامه‌ام را در حالى مى‌نویسم که کوله بارى از گناه چنان بر پشتم سنگینى مى‌کند که هیچ چیز مگر رحمت خداوند امیدوارم نمى‌کند.

خدایا این بنده گناهکارت را ببخش، نمى‌دانم آنچه در قلبم مى‌گذرد روى کاغذ بیاورم ولى همین قدر مى‌دانم بنویسم که از راهى که پیموده‌ام خیلى راضى و خوشحال هستم.

طاغوتیان و جیره‌خواران بیگانه داشتند راه اسلام را از نظر مردم محو مى‌کردند ولى مردى از تبار اسلام و وارث حسین به نام خمینى در ظلمات طاغوت ظهور کرد و با نورى که از اسلام منشا مى‌گرفت چنان تاریکی‌هاى طاغوت را از بین برد که راه راستین اسلام را نمایان کرد، اسلامى که از صدر تا به حال با خون زنده مانده است از خون پاک حضرت على(ع) گرفته تا خون پاک فرزند سیدالشهدا و تمام شهدا راستین صدر اسلام و خون شهداى اخیر انقلاب اسلامى؛ همه و همه به پاى درخت اسلام ریخته شده است.

اسلامى که نجات‌بخش تمامى مستضعفان از دست مستکبران است. اسلامى که نورش چنان استکبار جهانى را کور کرده که مى‌بینید در صورت تابش این نور به سرزمین‌هاى استعمارى مردم مسلمان علیه آن قیام خواهند کرد لذا توسط یکى از جیره خوارانش به نام صدام جهت خاموش کردن این نور الهى به این سرزمین چنان خفاشان شب‌پرست حمله‌ور شدند ولى غافل از اینکه پشتیبان این نور خداست و هدایت این نور توسط روح الله است و زهى خیال باطل.

اى مردم! خیال شکست این نهضت را هیچ وقت از دل نگذرانید زیرا اگر نهضت حسین (ع) شکست خورده است این نهضت هم شکست خواهد خورد اگر تمام مردم همه به گفته امام کشته شوند باز هم ما پیروزیم زیرا رضایت خدا را دربرداریم. چه چیزى بالاتر از رضاى خدا مى‌توانیم پیدا کنیم شکست براى کسانى است که رضایت شکم، صدام، ریگان و هر شیطان دیگرى را به دست مى‌آورند.

مادر جان مى‌دانم برایت سخت است ولى صبر داشته باش که خدا دوست دارد صابرین را. به فرض زنده مى ماندم و تا آخر عمر یک تن گوشت و خروارها نان مى‌خوردم آخرش چه جز اینکه باید جواب آنها را هم مى‌دادم ولى حالا کوله بارم کمتر بار دارد و جوابش آسان‌تر است پس من به این مرگ راضى‌تر هستم تا آن مرگ. اصلا مرگ که به سراغ تمام ما می‌آید  پس چه بهتر ما به استقبال برویم در جایى که خدا از ما راضى مى شود با تمام وجود مى‌گویم از این راهى که پیموده ام خیلى خیلى خوشحال هستم و فقط از خدا عاجزانه درخواست بخشش گناهانم را دارم.

 رضایت خداوند را فراموش نکنید. جایى که رضایت خدا نباشد حتما رضایت شیطان هست. مبادا شیطان را خوشحال کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول