اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سارق مسلح در سنندج زمین گیر شد/کشف 6 تن چوب قاچاق در کامیاران

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و دستگیری شرور معروف و سارق مسلح تحت تعقیب طی یک عملیات پلیسی در شهرستان سنندج خبر داد.

سارق مسلح در سنندج زمین گیر شد/کشف 6 تن چوب قاچاق در کامیاران

سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی سارق مسلح و شرور معروف که مدتها تحت تعقیب مراجع قضائی بود طی یک عملیات غافلگیرکننده پلیسی در سنندج دستگیر شد.

وی گفت: متهم کا با جعل اسناد برای فرار از محکومیت، گواهی فوت برای خود صادر کرده بود به اتهام سرقت های متعدد مسلحانه خودرو در استان های همجوار و حمل وخرید وفروش مواد مخدرمدتها تحت تعقیب مراجع قضائی بود که  با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی طی یک عملیات ضربتی در سنندج دستگیر شد.

آزادی ادامه داد: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و در بازرسی از منزل وی بیش از 9کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و در بازرسی از منزل وی بیش از 9کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد

 

این مقام ارشد انتظامی  استان افزود: در بازرسی از منزل متهم همچنین یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر، 20عدد فشنگ، 2 قبضه شمشیر، 2 عدد باطوم، یک قوطی افشانه اسپری فلفلی و یک سری لوازم خودرو اوراق شده کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان گفت: متهم پس از انجام تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف 6 تن چوب قاچاق در کامیاران

فرمانده انتظامی کردستان از توقیف یک دستگاه کامیون بنز و کشف 6 تن چوب قاچاق گردو در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:  مأموران ایست و بازرسی« شهید میرجلیلی» کامیاران حین کنترل خودروهای عبوری و تشدید برخورد با کالای قاچاق به یکدستگاه کامیون بنز حامل بار قاچاق مشکوک و خودرو رامتوقف کردند.

آزادی افزود: در بازرسی از کامیون مورد نظر 6 تن چوب گردو قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر اعلام نظر کارشناسان 600 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف زمین خواری میلیاردی در مریوان

آزادی از رفع تصرف بیش از 3 هزار و 436 مترمربع از اراضی ملی و دستگیری فرد زمین خوار طی یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان مریوان عامل تصرف غیرمجاز اراضی ملی در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

 رفع تصرف 3 هزار و 436 مترمربع از اراضی ملی و دستگیری فرد زمین خوار طی یک عملیات پلیسی در مریوان

 

وی گفت : با همکاری نماینده منابع طبیعی و هماهنگی با مراجع قضائی و استفاده از نقشه های هوایی مشخص شد بیش از 3 هزارو 436 متر مربع از اراضی ملی به تصرف غیرمجاز فرد زمین خوار درآمده است.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی اراضی مورد نظر خلع ید و تحویل سازمان منابع طبیعی شد، تصریح کرد: کارشناسان  ارزش  زمین مورد نظر  را بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بر آورد کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه جرایم از جمله زمین خواری با سودجویان به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

کشف 1.8  تن پودر رختشویی قاچاق در دیواندره

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان هم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از توقیف یک دستگاه کامیونت و کشف مقدار یک هزارو 800 کیلوگرم پودر رخت شویی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان  دیواندره درحین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از کامیون مورد نظر یک هزارو 800 کیلو گرم پودر رختشویی قاچاق کشف شد.

در بازرسی از کامیون مورد نظر یک هزارو 800 کیلو گرم پودر رختشویی قاچاق کشف شد

 

برزویی در ادامه با اشاره به اینکه در این رابطه نیز یک نفر دستگیر شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 150 میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد : خودرو مورد نظر توقیف و متم به همراه پرونده مربوطه در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول