اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

خدابنده:خادم تمام زندگی‌اش را برای مردم بی بضاعت گذاشته / هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم

ملی‌پوش تکواندو بانوان کشورمان گفت: جهان پهلوان تختی یک بار برای مردم زلزله زده بوئین زهرا کمک مالی جمع‌آوری کرد، ولی حالا چه نامی را می توان برای رسول خادم گذاشت؟

خدابنده:خادم تمام زندگی‌اش را برای مردم بی بضاعت گذاشته / هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم

اکرم خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص همراهی با جمعی از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی کشورمان کمک به مردم روستاهای مرزی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 4 ماه است این افتخار به من دست داد تا در کنار رسول خادم ماهی دو بار به روستاهای محروم مرزی کشورمان بروم و به مردم کمک کنم. این تورم و گرانی خیلی شرایط را برای همه سخت کرده و باید هر کاری که از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم. 

قهرمان تکواندو کشورمان در پاسخ به این سوال که چه انگیزه ای باعث شد تا در مناطق محروم حضور پیدا کند تاکید کرد: همراه پهلوان رسول خادم به روستاهایی مرزی می‌رویم، وی با اینکه پرافتخار بوده خیلی زحمت می‌کشد. تا به الان ندیدم که در این محیط با جان و دل برای مردم بی بضاعت کار کند. جهان پهلوان تختی یک بار برای مردم زلزله زده بوئین زهرا کمک مالی جمع‌آوری کرد، ولی حالا چه نامی را می توان برای رسول خادم گذاشت؟

وی در خصوص طرح درآمدزایی به خانوار در کنار توزیع اقلام بهداشتی و غذایی ضروری، گفت: برخی از خانم‌های خیّر نیز به خانه‌ها زنان سرپرست خانوار می‌روند و یاد می دهند تا چطور لباس بدوزند و سوزن دوزی کنند تا  بدین شکل برای خانواده‌شان درآمدزایی کنند. به طور مثال سرمایه از ماست که پارچه و نخ را به آنها می دهیم و از چیزی که یاد گرفتن، پارچه های سوزن دوزی یا لباسی را می دوزند و پس از دوختن وسایل، آنها را می‌خریم، باید آن لحظه حس و حال شان را ببینید که چقدر خوشحال می‌شوند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول