اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فیلم تئاترهای هفته دوم مرداد ماه در «نمایش نِت« بارگزاری شد

فیلم تئاترهای هفته دوم مرداد ماه شامل زخم های وحشتناک از زمین بازی، جولی ، زمان صفر مطلق، روابط خطرناک، مردی که از آستینش برف می بارید و مرد نیک ، در سایت نمایش نِت بارگزاری شد.

فیلم تئاترهای هفته دوم مرداد ماه در «نمایش نِت« بارگزاری شد

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، از این فیلم تئاترها می توان به زخم های وحشتناک از زمین بازی به نویسندگی راجیو جوزف و کارگردانی علی منصوری اشاره کرد که از یکشنبه 12 مرداد از ساعت 18 در سایت قرار می گیرد. این فیلم تئاتر رابطه‌ عاشقانه‌ پر فراز و نشیب کیلین و داگ را در یک دوره‌ ۳۰ ساله به  تصویر می کشد که در مقاطع مختلف زخم‌ها و مصایب خود را با هم در میان می‌گذارند.

آیه کیان پور و شهروز دل افکار در فیلم تئاتر یک ساعت و 30 دقیقه  به ایفای نقش می پردازند . از دیگر عوامل این اثر : طراح صحنه: بابک کچه چیان / طراح لباس: افسانه صرفه جو، طراح پوستر و بروشور: مهدی فاتحی / مدیر تولید، دستیارکارگردان و برنامه ریز: آرش فصیح، گروه کارگردانی: فرشاد هاشمی، محمد محمدپور هستند.

دوشنبه، 13 مرداد از ساعت 18  پخش فیلم تئاتر خارجی با زیرنویس خارجی «جولی : julie » نویسنده : پالی استنهم ، آوگوست استریندبری  کارگردان : کری کرانکل صورت ی گیرد. جولی جوان که تازه از همسر خود جدا شده ، یک مهمانی شبانه برپا می‌کند.  در آشپرخانه ژان و کریستینا مشغول تمیز کردن ظروف مهمانی هستند. جولی با عبور از حد خود، یک بازی و مسابقه نمایش قدرت با ژان به راه می‌اندارد. این بازی به یک جنگ وحشیانه برای زنده ماندن ختم می‌شود.

استیون بوش ، تام کلسی ، ونسا کربی در فیلم تئاتر یک ساعت و 25 دقیقه  به ایفای نقش می پردازند .

سه‌ شنبه 14 مرداد از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر «زمان صفر مطلق»، نویسنده و کارگردان: امیر باباشهابی، بازی کاظم موسوی / امیر باباشهابی در فیلم تئاتر 50 دقیقه ایی به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل این اثر : دستیار کارگردان و برنامه ریز: نفیسه حاجی زاده / طراحی صحنه و نور: امیر باباشهابی، پوستر و تبلیغات: پویا مظفریان هستند.

چهارشنبه 14 مرداد از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر خارجی بازیرنویس فارسی «روابط خطرناک les liaisons Dagereuses » نویسنده : کریستوفر همپتون ، پیر-آمبرواز شودرلو دو لاکلو  کارگردان: تونی گریش اسمیت و جنت مک تایر ، مورفید کلارک ، آدوجا آندو درفیلم تئاتر 2 ساعت 24 دقیقه ایی به ایفای نقش می پردازند.

پنجشنبه 15 مرداد از ساعت 18  پخش فیلم تئاتر «مردی که از آستینش برف می بارید» نویسنده و کارگردان : مجتبی کاظمی صورت می گیرد. فیلم تئاتر مردی که از آستینش برف می بارید، به نویسنده ای فکر کن که همه چیزشو برای فروش می‌ذاره تو «دیوار» و ذهنش و می‌ذاره «اینجا»! ... همون «اینجا» که می گن برای خرید بلیت روش کلیک کنید! «اینجا» جاییه که انگار از سقف تماشاخونش برف می باره، درست وسط دی...

میرنادر مظلومی / امین جوادی / جلال محبی / حمید رضا اسدزاده در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند . از دیگر عوامل این اثر : مدیر تولید: رزیتا اسکوئی / دستیار کارگردان: فرامرز احمدی / طراح نور: ایمان نظری ، آهنگساز: حسام افسری / طراح صحنه: مجتبی کاظمی / طراحان پوستر: علی نیک عمل، محمد علی مردانی و چهره پرداز: ماریا دیزجی است.

جمعه 16 مرداد از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر «مرد نیک» نویسنده و کارگردان : امیر دژاکام، فیلم تئاتر مرد نیک  داستان پنبه‌زنی (علیرضا خمسه) است که خداوند پس از 30 سال به او و همسرش (شهره سلطانی) فرزندی  عطا کرده است. مرد نیت کرده پس از تولد فرزندش تمام پس‌انداز خود و ارثی را که به او رسیده به بهترین مرد شهر بدهد. در مسیر حرکت و جستجو برای یافتن بهترین مرد شهر، پنبه‌زن با مکتب‌دار، دزد، دسته مطربان و ... برخورد می‌کند و همه آنها از  گرفتن پول سرباز می‌زنند. اما پس از مدتی همه آنها از نگرفتن پول پشیمان می‌شوند و دنبال مرد می‌گردند تا پول را از چنگش درآورند. همسر مرد هم که مخالف این کار اوست، بیکار ننشسته و ...

علیرضا خمسه / شهره سلطانی / محبوبه بیات / و خسرو احمدی در این فیلم تئاتر به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول