اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش کالدرون به دعوت باشگاه پرسپولیس برای جشن قهرمانی

سرمربی سابق پرسپولیس به دلیل ویروس کورنا نمی تواند در جشن قهرمانی این تیم شرکت کند.

واکنش کالدرون به دعوت باشگاه پرسپولیس برای جشن قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس هفته گذشته اعلام کرد برای برگزاری جشن قهرمانی این تیم در لیگ نوزدهم که قرار است 17 مرداد پس از بازی این تیم با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شود از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون دعوت کرده تا در این مراسم شرکت کنند.

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس که این تیم را در پایان فصل نیم فصل نخست لیگ به صدر جدول رساند، با منتشر کردن پیامی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به این دعوت اظهار داشت: بسیار خوشحالم از اینکه پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ شد و احساس افتخار می کنم از اینکه باشگاه من را برای شرکت در جشن قهرمانی دعوت کرد.

 

وی افزود: خیلی دوست داشتم می توانستم در این موفقیت کنار اعضای هیات مدیره، هواداران و بازیکنان فوق العاده پرسپولیس باشم اما متاسفانه ویروس کرونا شرایطی را به وجود آورده که اصلا مسافرت و تجمع توصیه نمی شود. به همین دلیل قادر به پذرش این دعوت نبوده و از راه دور تبریک می گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول