اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آمار کرونا در خوزستان به شدت کاهش یافت

سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراجعه‌کنندگان به مراکز شانزده ساعته خدمات سلامت بشدت کاهش یافته و به ۳۰ درصد رسیده‌ است.

آمار کرونا در خوزستان به شدت کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدمهدی علوی سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراجعه‌کنندگان به مراکز 16 ساعته خدمات سلامت بشدت کاهش یافته و به ۳۰ درصد رسیده‌ است.

وی افزود: وضعیت فعلی هشداردهنده و بسیار شکننده است و این احتمال وجود دارد که هر لحظه وارد پیک بعدی شویم.

سرپرست مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: کرونا عملکردی بسیار زیرکانه دارد و عقب‌نشینی فعلی این بیماری در خوزستان به دلیل رفتار صحیح مردم بوده است.

وی ادامه داد: با عقب‌نشینی و کاهش آمار کرونا در خوزستان نباید از خطرات موج بعدی این ویروس غافل ماند و ترس سازنده را کنار گذاشت.

سیدمهدی علوی تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله شست‌وشوی مکرر دست‌ها، استفاده از ماسک، عدم شرکت در تجمعات و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان باید با کرونا مقابله کرد.

وی تصریح کرد: یکی از ترفندهای کرونا غافل کردن افراد از سایر مسائل بهداشتی است به ‌عنوان مثال عدم توجه به سلامت مواد غذایی، واکسیناسیون کودکان، مراقبت از زنان باردار و بیماران قلبی عروقی از مواردی است که نباید به آن‌ها بی‌توجه بود.

علوی عنوان کرد: باید همانند دوران قبل از کرونا به سلامت توجه نمود و نباید از مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی برای دریافت خدمات و استفاده از داروهایی که برای سایر بیماری‌ها تجویز شده، غافل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول