اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت مقابله جریانی با فضای مسموم مجازی/ دشمن جایگاه ولایت را هدف قرار می‌دهد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل کارگروه فضای مجازی گفت: باتوجه به فضای مسموم مجازی موظف به حرکت در خلاف این جریان‌ها هستیم.

ضرورت مقابله جریانی با فضای مسموم مجازی/ دشمن جایگاه ولایت را هدف قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری ظهر امروز در جلسه گرامی‌داشت سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد شورا تا سال گذشته عمدتا تجمعی و حضور مردم در صحنه بود خصوصا در ایام خاص سال که حضور مردم حرف را تمام می‌کرد اما متاسفانه با شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته تا حدودی برنامه‌های تجمعی تحت تاثیر قرار گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های‌ پرشور‌ و حال انجام می‌شود و در فضای تبلیغی و میدانی هم کارگروه فضای مجازی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از گذشته نیازمند هماهنگی با سایر دستگاه‌های استان هستیم اظهار کرد: ضمن برگزاری جلسات نیازمند تقویت هرچه بیشتر روابط ادارات با این شورا هستیم و باتوجه به فضای مسموم مجازی موظف به حرکت در خلاف این جریان‌ها هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های فرهنگی را سامان داد

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گفت: این نهاد نشات گرفته از فکر نو و خلاق امام(ره) است تا سامانی به برنامه‌های تبلیغی و فکری و فرهنگی داده شود به طوری که قبل از شکل‌گیری این نهاد ما با خلا و نابسامانی روبه رو بودیم و این نهاد به شکل‌گیری برنامه‌ها سامان داد.

وی اظهار داشت: این شورا نهادی قوی و موثر در سراسر کشور است و تاکنون خوب نقش‌آفرینی کرده است ولی انتطارات بیشتر است، ویژگی درخشان شورای هماهنگی تبلیغات که باعث ممتاز شدن آن شده این است که زمینه حضور مردم را برای عرض اندام در مسائل انقلاب فراهم می‌کند.

اگر غدیر نبود، اسلام هم نبود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: افراد شورای هماهنگی عرصه می‌آفرینند و حرکت و جهت انقلاب را رصد می‌کنند پس کار در این مجموعه نگاه درستی می‌خواهد و آدم‌هایی خوش‌فکر و تحلیل‌گر درست که انقلابی و مومن باشند تا حرکت انقلاب را به پیش ببرند.

نکونام افزود: اگر این حرکت با افرادی که نگاه سهل‌انگارانه و سو که قصد عقب‌اندازی دارند انجام شود طبیعی است که نمی‌توانند زمینه حضور مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما فقط جابه‌جایی نبود، افزود: انقلاب اسلامی رفتن فکر طاغوتی و رخت بر بستن و جایگزین شدن فکر وحیانی است اگر غدیر نبود اسلام نبود، ولایت یعنی همه اسلام و دین خدا، که کرسی ولایت در دین بیشترین دشمن را دارد و آنچه همه توطئه‌‌ها را خنثی می‌کند ولایت است و لذا بیشترین دشمنی‌ها نیز با ولایت است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول