اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم تدوین طرح‌های پژوهشی متناسب با دغدغه های توسعه ای آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های پژوهشی باید متناسب با دغدغه های توسعه ای آذربایجان غربی تدوین و از ظرفیت دانشگاه و نخبگان در اجرای طرح های پژوهشی باید استفاده شود.

لزوم تدوین طرح‌های پژوهشی متناسب با دغدغه های توسعه ای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری با اشاره به تصویب و تایید طرح‌های پژوهشی استان اظهار داشت: طرح‌های پژوهشی باید متناسب با دغدغه‌های توسعه ای آذربایجان‌غربی تدوین  و از ظرفیت دانشگاه و نخبگان در اجرای طرح‌های پژوهشی استفاده شود.

وی ادامه داد: حمایت از اجرای طرح‌های پژوهشی باید منوط به آن باشد که این طرح‌ها اولویت‌ها و دغدغه‌های توسعه‌ای استان را بررسی کرده باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طرح‌های پژوهشی کاربردی نباید در قفسه‌های کتابخانه سازمان‌ها خاک بخورد افزود: نگاه تزئینی به حوزه پژوهش یکی از آفت‌های توسعه است.

شهریاری تصریح کرد: آذربایجان‌غربی برای بهره‌مندی از نگاهی علمی در دستیابی به توسعه پایدار بیش از پیش به حضور نخبگان و چهره‌های دانشگاهی برای ارائه راهکار نیاز دارد.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه طرح‌های پژوهشی استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول