اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جلب توجه مجمع تشخیص به منطقه آزاد اینچه‌برون

دبیر مجمع نمایندگان استان گستان گفت: توجه مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئله منطقه آزاد اینچه‌برون و ضرورت اجرای آن جلب شده و مقرر شد اعضای مجمع از استان گلستان بازدیدی را داشته و گزارشی را در این خصوص تهیه کنند.

جلب توجه مجمع تشخیص به منطقه آزاد اینچه‌برون

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: افق پیش‌روی ما بالندگی نظام و رشد کشور است.

وی ادامه داد: از همان ابتدای امر به استاندار گلستان اعلام کردیم مجمع نمایندگان استان گلستان فارق از هرگونه نگاه جریانی و سیاسی با تفکر انقلابی برای توسعه استان وارد میدان شده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: دولت در سایه سار ولایت است و ما باید کمک کنیم که دولت موفق شود و امروز نسل جوان از ما مطالبه‌گری جریانی ندارد بلکه مطالبه‌گری رشد اقتصادی و اشتغال دارد.

نوروزی گفت: امروز این مجمع نمایندگان در استان گلستان به دنبال افراط و تفریط نیست بلکه می‌خواهیم مدیران استان از توان نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند.

وی با انتقاد از توجه مدیران ملی به استان گلستان، تاکید کرد: وزارت نیرو 33 هزار میلراد تومان به استان‌ها تخصیص داد اما یک ریال به استان گلستان تخصیص داده نشد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های مجمع نمایندگان استان گلستان توجه مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئله منطقه آزاد اینچه‌برون و ضرورت اجرای آن جلب شده و مقرر شد اعضای مجمع از استان گلستان بازدیدی را داشته و گزارشی را در این خصوص تهیه کنند.

نوروزی گفت: باید برای سرمایه‌گذاران در استان گلستان فرش قرمز پهن کنیم و مدیران باید به این تفکر برسند که توسعه استان با توسعه اقتصاد محقق می‌شود.

وی با نقد نسبت به عملکرد مدیران ملی به مانع‌تراشی برای توعه جزیره آشوراده، گفت: چه کسانی مانع توسعه آشوراده هستند؟ ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول