اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تقویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم

استاندار خراسان رضوی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات یک نهاد فرابخشی است و تقویت آن را وظیفه خود می‌دانیم.

تقویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی‌، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به جایگاه استان خراسان رضوی و مشهد به عنوان پایتخت و مرکز معنوی ایران اشاره و اظهار کرد: این منطقه بسیار مورد توجه قرار دارد و شورای هماهنگی نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با مردمی و اسلامی دانستن نظام سیاسی ایران، بر نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد و افزود: حضور مردم در صحنه منشای خیر و برکت فراوانی برای انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه تقویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: خوشبختانه وحدت و همدلی میان ارکان حاکمیت در استان صورت گرفته است.

رزم‌حسینی به تلاش‌های صورت گرفته از سوی شورای هماهنگی تبلیغات در برگزاری مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: نظم و ترتیب بی‌نظیر در این مراسم برقرار بود و مردم مشهد سنگ تمام گذاشتند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در دوران شیوع این بیماری مشکلات متعددی به وجود آمد و کسب‌وکارها، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تحت تاثیر آن قرار گرفت.

وی با اشاره به استفاده 70 درصدی مردم استان از ماسک، متذکر شد: خوشبختانه ستاد ملی، مدیریت کلان خوبی داشت تا در کنار مراقبت و درمان کسب‌وکارها نیز تعطیل نشود.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز از برگزاری ۹ مراسم بزرگداشت در حرم رضوی و ۱۶ راهپیمایی در این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۳۸ جلسه به مناسبت ستادهای مختلف در سال 98 برگزار کرد و تلاش شد تا مراسم همه مناسبت‌ها به صورت باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول