اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تعیین اعتبار یک‌هزار میلیاردی برای چهارمحال و بختیاری در سال99/ اعتبارات صرف خرید خودرو نشود

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان تعیین شده است، گفت: مبالغ اختصاص داده شده به ادارات به هیچ عنوان نباید صرف خرید خودرو شود.

تعیین اعتبار یک‌هزار میلیاردی برای چهارمحال و بختیاری در سال99/ اعتبارات صرف خرید خودرو نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بیش از یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار کلی برای استان تعیین شده است که از محل‌های گوناگون جذب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 16 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز ادارات و دستگاه‌های مختلف استان تخصیص داده شد که با توجه به برنامه‌ریزی‌های کارشناسی به هر دستگاه مبالغی اختصاص پیدا خواهد کرد.

اولویت دستگاه‌ها ارتقای تجهیزات امنیتی باشد/ خرید خودرو با اعتبارات دولتی ممنوع

وی خاطرنشان کرد: اولویت استفاده از این اعتبارات در دستگاه‌ها، ارتقای تجهیزات حفاظتی و امنیت است که به آن‌ها ابلاغ شده و در صورت مشاهده نقص حفاظتی با مدیر دستگاه برخورد خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: مبالغ داده شده به هیچ عنوان نباید صرف خرید خودرو شود و اعتبار این امور از طریق فروش املاک و تجهیزات مازاد استفاده در هردستگاه باید تامین شده که در این راستا کارگروهی برای شناسایی املاک و تجهیزات بلا استفاده ادارات و دستگاه‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

تاکید دولت بر واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی

عباسی اضافه کرد: 19میلیارد تومان نیز برای پروژه‌های قابل واگذاری به مرور تخصیص پیدا کرد که در حدود 30 پروژه قابل واگذاری شناسایی شده که با این اعتبار بستر واگذاری به بخش خصوصی را مهیا کنند.

وی اظهار داشت: ما نیازمند بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل  950 پروژه نیمه‌تمام در سطح استان هستیم که با توجه به محدودیت‌هایی که اعتبارات دولتی دارند ممکن است تکمیل آن‌ها زمان‌بر باشد لذا برای سرعت در تکمیل آن‌ها دولت تاکید بر واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی دارد.

افزایش 20 درصدی اعتبار استان نسبت به سال گذشته

وی ادامه داد: ساخت تعداد زیادی ورزشگاه در روستاهای سطح استان از سال‌های قبل کلید خورده اما با توجه به کمبود اعتبار برای تکمیل آن‌ها بنا شده یا به بخش خصوصی با همین کاربری واگذار شوند و یا تغییر کاربری داده شده و به واحد تولیدی، انبار یا هر کاربری دیگری که لازم آن منطقه است تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: نسبت به سال قبل در حدود 20 درصد افزایش اعتبار داشته‌ایم و این اعتبارات به غیر از مبالغی است که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر اخیر خود به استان برای تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تخصیص داد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول