اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تلاش تازه تیک تاک برای تداوم فعالیت در آمریکا

بایت دنس مالک نرم افزار چینی تیک تاک با فروش سهام خود در آمریکا به منظور جلوگیری از ممنوعیت فعالیت این برنامه در خاک ایالات متحده موافقت کرده است.

تلاش تازه تیک تاک برای تداوم فعالیت در آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اندیشه ممنوع کردن فعالیت برنامه به اشتراک گذاری ویدئوی تیک تاک در خاک این کشور به بهانه حفظ امنیت ملی است و در مقابل تیک تاک قصد دارد روش هایی را برای مقابله با این ممنوعیت بیابد.

 

در صورت عملیاتی شدن این توافق، حفاظت از داده های کاربران آمریکایی تیک تاک نیز توسط مایکروسافت صورت می گیرد. البته بعید است مایکروسافت خود مالکیت تیک تاک را بر عهده بگیرد و احتمالا این کار به شرکت دیگری واگذار می شود.

مایکروسافت در واکنش به این اخبار گفته در مورد شایعات اظهارنظر نمی کند، اما به موفقیت تیک تاک در درازمدت امیدوار است. ترامپ نیز هنوز در این زمینه به طور صریح موضع گیری نکرده، اما گفته می شود وی به زودی در مورد ممنوعیت فعالیت تیک تاک در آمریکا موضع گیری صریح خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول