اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مخالفت کادر آموزشی و خانواده های آمریکایی با تعجیل ترامپ در بازگشایی مدارس

عجله رئیس جمهور آمریکا برای بازگشایی مدارس در این کشور موجی از نگرانی را بین کادر آموزشی و خانواده های دانش آموزان آمریکا یی با توجه به تداوم شیوع کرونا ایجاد کرده است.

مخالفت کادر آموزشی و خانواده های آمریکایی با تعجیل ترامپ در بازگشایی مدارس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، با وجود تداوم شیوع کرونا در آمریکا  رئیس جمهور این کشور اصرار در بازگشایی مدارس دارد و  مسئله مخالفت معلمان و اولیاء دانش آموزان ایالات متحده را به همراه داشته است.

به گزارش  «شبکه چهار انگلیس» «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در حالی اصرار در بازگشیی مدارس دارد که شیوع کرونا در این کشور همچنان نگران کننده است. اینک بسیاری از خانواده های آمریکایی نگران پیامدهای منفی بازگشت فرزندان خود به مدارس ونگران جان فرزندان خود هستند. این نگرانی بین خانواده هایی که باید فرزندان خود را از مدارس به خانه بازگردانند هم مشاهده میشود.

وبگاه آمریکایی «کلولند» نیز به نگرانی معلمان از تدریس در کلاسهای آلوده به میکروب  و ویروس خبر داد و نوشت اینک اتحادیه معلمان ایالتی در آمریکا خواستار تدریس از راه دور در مناطق قرمز و بنفش شده اند.

هفته گذشته نیز اتحادیه معلمان آمریکا با برپایی تجمعی نسبت به تصمیم ترامپ از بازگشایی مدارس اعتراض کردند. «رندی وینگارتن» رئیس اتحادیه معلمان آمریکا با انتقاد از دستور ترامپ در بازگشایی مدارس گفت، این تصمیم فاجعه بار بوده  و معلمان را عصبانی کرده است.

این در حالی است که  شمار قربانیان ویرس کرونا در آمریکا در شبانه‌روز گذشته دست‌کم هزار و ۴۵۳ مورد افزایش یافت که از ۲۷ مه (۷ خرداد) بی‌سابقه بوده است. با این حساب، طبق آمار خبرگزاری «رویترز»، تعداد کل تلفات این کشور که در جایگاه نخست کشورهای درگیر با این بیماری به لحاظ تعداد مبتلا و قربانی قرار دارد، به ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

به شمار مبتلایان این کشور هم دست‌کم ۶۶ هزار و ۹۸۶ مورد جدید اضافه شد تا این رقم  به ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر برسد. این در حالی است که هنوز تعدادی از دولت‌های محلی آمار مربوط به ایالت خود را ارائه نداده‌اند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول