اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تقدیر رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستگیری جمشید شارمهد از وزارت اطلاعات به خاطر این اقدام ویژه تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزارت اطلاعات

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر توسط وزارت اطلاعات، دل مردم ایران را شاد کرد، گفت: به جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات خداقوت و دست‌مریزاد می‌گوییم.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات توانست رئیس یک سازمان بیگانه‌پرست و میهن‌ستیز را بازداشت و دستگیر کند، گفت: ‌این فرد جنایات فراوانی را مرتکب شد و با وطن‌فروشی و خودفروشی هم‌میهنان خود را به خاک و خون می‌کشید که خوشبختانه در یک عملیات هوشمندانه به دام افتاد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) دل مردم عزیز ایران که از جنایات آنها داغدار بودند را شاد کرد و این دستگیری را به ملت ایران تبریک می‌گوییم.

حجت‌الاسلام ذوالنور با تاکید بر اینکه هر اقدامی که موجب از بین رفتن عامل ناامنی شود آثار مثبت امنیتی به همراه دارد، افزود: این گروهک تروریستی می توانست موجب جرم و جنایاتی در آینده شود کما اینکه بعد از حادثه سال 1387 حسینیه شیراز که 14 هموطن شهید و تعدادی هم زخمی شدند، این گروهک تروریستی برنامه‌های فراوانی داشت تا در کشور ما اجرا کند اما توسط نیروهای اطلاعاتی خنثی شد.

وی افزود: اگر این کانون های ناامنی، آزادی عمل داشته باشند، جنایات نحس آنها ادامه پیدا می کند، و اضمحلال و نابودی آنها، در واقع جلوگیری از ناامنی در کشور است.

به گزارش فارس، جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

گروهک تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت. منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از جمله این عملیات بود.

این عملیات تروریستی با تسلط اطلاعاتی مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول