اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله شهر کرمانشاه تصویب شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه، از تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: برنامه ۲۰ ساله چشم‌انداز شهر کرمانشاه ترسیم و به تایید شهردار کرمانشاه و شورای اسلامی شهر رسیده است.

برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله شهر کرمانشاه تصویب شد

امید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه، اظهار داشت: گروه مطالعات و پژوهش معاونت برنامه‌ریزی شهرداری در حال حاضر مشغول تهیه پروژه استراتژیکی شهر کرمانشاه تحت عنوان سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری می‌باشند.

وی ادامه داد: برنامه ۲۰ ساله چشم‌انداز شهر کرمانشاه ترسیم و به تایید و تصویب شهردار کرمانشاه و شورای اسلامی شهر رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های پنج سال اول این سند، گفت: تمامی فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های شهرداری در سال آتی با محوریت سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: سند چشم‌انداز توسعه شهرداری کرمانشاه در هشت گام اصلی تعریف شده که معاونت برنامه‌ریزی شهرداری فعلا در حال تهیه گام ششم این سند است.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت دقت در تهیه جزئیات این برنامه، پیش‌بینی می‌شود تا اوایل مهرماه کار تدوین سند به طور کامل به پایان برسد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول