اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کونته: آمار نشان دهنده پیشرفت اینتر است/یووه دوباره نشان داد قوی تر از همه است

سرمربی اینتر بعد از نایب قهرمانی در سری آ از عملکرد تیمش در این فصل ابراز رضایت کرد.

کونته: آمار نشان دهنده پیشرفت اینتر است/یووه دوباره نشان داد قوی تر از همه است

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در هفته پایانی(سی و هشتم) سری آ ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد و نایب قهرمان شود.

آنتونیو کونته بعد از این پیروزی و نایب قهرمانی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: بهبودی وضعیت در آمار و ارقام اینتر را شاهد بودیم. این آمار در چند سال گذشته نراتزوری کسب نمی شد. همچنان با یوونتوس فاصله داریم و این فاصله زیاد است. ما باید باهوش باشیم و نباید خوشحالی مفرط داشته باشیم. 

وی افزود: ما در این فصل در سری آ وظیفه خود را انجام دادیم. در جام حذفی هم نا نیمه نهایی رسیدیم. الان باید روی بازی های لیگ اروپا تمرکز کنیم. فصل جاری برای من سخت بود. از داشتن چنین بازیکنانی در اینتر خوشحالم. یوونتوس برای نهمین بار متوالی قهرمان سری آ شد و نشان داد قوی ترین تیم سری آ است. آنها روز به روز عملکردشان را بهتر کردند و بقیه تیم ها تنها برای کاهش این شکاف با یووه تلاش می کردند.

سرمربی نراتزوری ادامه داد: یوونتوس زیرساخت بسیار خوبی در داخل زمین و خارج دارد. این باشگاه از بقیه رقبا از این حیث بهتر است. البته ما هم تلاش کردیم و وضعیتمان بهتر شد. آتالانتا هم در این فصل از سری آ شگفتی ساز بود و نتایج خوبی را کسب کرد. اینتر در این فصل علی رغم انتقاد برخی ها عملکرد خوبی داشت و در نهایت فصل را به خوبی پایان برسد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول