اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واحدهای تولیدی کرمانشاه از ظرفیت سامانه «سکوک» استفاده کنند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از واحدهای تولیدی استان خواست از ظرفیت سامانه «سکوک» استفاده کنند و گفت:.

واحدهای تولیدی کرمانشاه از ظرفیت سامانه «سکوک» استفاده کنند

بیژن کردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به فعالیت سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار، اظهار داشت: این سامانه کشوری به منظور تسهیل در تامین مواد اولیه و یا فروش محصولات واحدهای تولیدی در سراسر کشور و ارتباط بین آن‌ها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی هنوز از ظرفیت یکدیگر با خبر نیستند، اضافه کرد: راه‌اندازی این سامانه می‌تواند تعامل بین واحدهای تولیدی را در زمینه مواد اولیه و محصولات افزایش دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، در سامانه سکوک واحدها می‌توانند با اعتبار الکترونیکی خرید انجام دهند و سرمایه در گردش مستقیم به آن‌ها پرداخت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این سامانه علاوه بر امکان خرید مواد اولیه و محصولات، خدمات حمل و نقل و لجستیک نیز برای ارسال کالا، مواد اولیه و محصولات ارائه می‌شود.

به گفته کردستانی، در صورت استقبال صاحبان کسب و کار، در آینده خدمات بیشتری هم در این سامانه ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عضویت در سامانه سکوک به سه شیوه است، یادآور شد: برخی از اعضا هیچگونه خرید و فروشی انجام نمی‌دهند فقط از ظرفیت تبلیغات رایگانی که در این سامانه برای آن‌ها فراهم شده استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: برخی اعضا عضو عملیاتی هستند یعنی خرید و فروش انجام می‌دهند که بعد از اعتبارسنجی این اعضا برای آن‌ها برات الکترونیکی صادر می‌شود که می‌توانند از طریق اعتبار الکترونیکی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود خرید و فروش انجام دهند.

وی با بیان اینکه دسته دیگر هم اعضای ویژه سامانه هستند، گفت: عضویت در این سامانه و استفاده از آن شرایط دشواری ندارد فقط صاحبان کسب و کار نباید بدهی معوق بانکی داشته باشند، به علاوه پرداخت کارمزد سامانه که رقم چندان زیادی نیست هم باید انجام شود.

کردستانی خاطرنشان کرد: این سامانه امکانات خوبی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم صاحبان بنگاه‌های تولیدی با مراجعه به پایگاه www.sakkook.ir با خدمات و جزئیات آن بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول