اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کمک همدلانه کانون تئاتر شهید چمران به نیازمندان و ایتام

کانون تخصصی تئاتر شهید چمران در ایام دهه ولایت به توزیع بسته های ارزاق بین خانواده های ایتام و نیازمند پرداخت.

کمک همدلانه کانون تئاتر شهید چمران به نیازمندان و ایتام

«محمدعلی جلیلی» مدیر موسسه خیریه ایتام ترنم باران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در این ایام سخت شیوع بیماری کرونا و با هدف کمک رسانی مومنانه به خانواده های ایتام و نیازمند، موسسه خیریه ایتام ترنم باران با همکاری کانون تخصصی تئاتر شهید چمران، بسته های ارزاق شامل برنج و گوشت و روغن و ماکارانی را بین خانواده های ایتام و نیازمند توزیع کرده و هنرمندان این کانون در ایام دهه ولایت، با انجام کمک های مومنانه و انجام قربانی گوسفند و تهیه ارزاق و توزیع بین هموطنان نیازمند ، خانواده های ایتام و فقیر را یاری رساندند.

وی در ادامه افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر فرهنگ یاری رسانی به اقشار ضعیف و انجام کمک های مومنانه به ویژه در این موقعیت حساس، بسیار مفتخریم که شاهد کمک رسانی مردم توسط خیریه ها و سازمان های مردم نهاد به خانواده های نیازمند باشیم.

جلیلی توضیح داد: هموطنانی که تمایل دارند به تهیه بسته های ارزاق و رساندن آنها به خانواده های ایتام و نیازمند کمک کنند می توانند کمک های نقدی خودشان را به شماره کارت  5859837005012592   به نام خیریه ایتام ترنم باران واریز کرده و برای اعطاء کمک های غیر نقدی خود به شماره ۰۲۱۳۳۱۷۱۷۶۷ تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

موسسه خیریه ایتام ترنم باران با همکاری هنرمندان کانون تخصصی تئاتر شهید چمران، بسته های ارزاق را آماده و بین مددجویان و خانواده های ایتام و نیازمند موسسه توزیع می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول