اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تردد در پارک‌ها محدود می‌شود/شهرداری‌ها نظارت داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز از تمدید محدودیت‌های یک هفته ای در استان البرز خبر داد و گفت: مقرر شد شهرداری‌ها بر اعمال محدودیت و تردد در پارک‌های سطح استان نظارت داشته باشند.

تردد در پارک‌ها محدود می‌شود/شهرداری‌ها نظارت داشته باشند

نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج، گفت: 15 استان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که استان البرز جزو این موارد است.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز با بیان اینکه برخی از محدودیت‌ها در ستاد استانی مصوب شده است و منتظر تأیید ستاد ملی هستیم، ادامه داد: دوره اول شیوع کرونا تصمیم گیری توسط استان ممکن بود ولی در این دوه نیازمند تأیید ستاد ملی هستیم.

فردی یادآور شد: در دوره اول نیز همراهی مردم شرایط را کنترل کرد و در این دوره خواهشمندیم مردم از تردد غیر ضروری پرهیز کنند، همچنین با زدن ماسک و حضور در منزل به مقابله با شیوع بیماری بپردازند.

وی با اشاره به تمدید یک هفته ای  محدودیت‌های کرونایی در سطح استان، اضافه کرد: در این میان تردد در پارک‌ها با محدودیت همراه شده است و مقرر شد شهرداری‌ها با نظارت در اجرای این محدودیت‌ها ما را همراهی کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با همراهی مردم می‌توانیم بر بیماری قالب شویم امروز بیشتر افراد جامعه از ماسک استفاده می‌کنند و این برای ما خوشایند است، امیدواریم با روش جدید زندگی به مقابله با کرونا ویروس بپردازیم و آن‌ا شکست دهیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول