اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده ای که پای درد دل‌‌ ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی نشست

فرمانده تیپ 48 فتح در بین ورزشکاران تک تیر انداز کهگیلویه و بویراحمدی که خود را برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی آماده می کنند حضور یافت و پای درد دل آن‌ها نشست.

فرمانده ای که  پای درد دل‌‌ ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،   سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان با حضور در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج  با ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی  رو در رو سخن گفت و اظهار داشت: از اینکه فرصتی پیش آمد تا در خدمت قهرمانان هم استانی باشم بسیار خوشحال و خرسندم، قهرمانانی که ما همیشه می‌خواهیم پهلوان باشند و مرام فتوت، جوانمردی و پهلوانی را که همه ما از مولای متقیان علی (ع) آموختیم و خواهیم آموخت را داشته باشند.

فرمانده تیپ 48 فتح  با اشاره به اینکه  ورزش نشاط و غرور ملی را در میان نسل جوان دو چندان می کند که موضوع بسیار حائز اهمیت است.فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در دنیای امروز ورزش جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و خود به خود پا را از مرزها فراتر گذاشته، فراملی و فرامرزی شده و جایگاه ویژه ای را در سطح جها پیدا کرده است و ورزش همگانی نیز نقش بسیار مؤثر برای سلامتی جامعه ما دارد.

سردار حکمتیان اظهار داشت: در ورزش باید فاقت و  رقابت وجود داشته باشد، و در عین حال تلاش کرد تا ورزش قهرمانی و پهلوانی شکل گیرد .

وی گفت: وحدت، اعتماد،کمک به یکدیگر و دست یکدیگر را گرفتن، بزرگترین عاملی است که ما را به پیروزی می رساند.

فرمانده تیپ 48 فتح برای ورزشکاران تک تیرانداز استان آرزوی موفقیت کرد و گفت: امید وارم بتوانید روحیه امید و نشاط را در میان همکاران و مردم بیشتر کنید چرا که راهی طولانی در پیش داریم.

وی خطاب به ورزشکارن تک تیر انداز استان ابراز داشت: شما بدانید در همه رشته‌های ورزشی اگرخود باوری بیاید پله های صعود را طی خواهیم کرد و هیچ تردیدی نداشته باشید خداوند استعداد، ذوق، برادری و همکاری را به ما ایرانی ها داده است.سردار حکمتیان با اشاره به اینکه در صحنه ورزش صرفا پیروزی ملاک نیست گفت: مسائل فرهنگی، اخلاقی و خود باوری مد نیز نظر بوده و  همه ورزش خود باوری است.

سردار حکمتیان در این دیدار پای درد دل‌های ورزشکاران تک تیرانداز نشست و گفت: از ورزشکاران همیشه قهرمان استان حمایت خواهیم کرد و امیدواریم بتواینم از نظرها و پیشنهادهای آنها بهره لازم را ببریم.فرمانده تیپ 48 فتح  کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش ترکیبی از قدرت بدنی، آموزش، تکنیک، دست به دست دادن در یک میدان و در کنار هم قرار گرفتن است و بعد هم از باور آغاز می شود.

در پایان این دیدار نیز نماز جماعت با حضور ورزشکاران برگزار شد و پس از آن نیز  از طرف مسئول تربیت بدنی سروان سخنور هدایای ورزشی به این ورزشکاران اهدا شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول