اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کنکور کارشناسی باید به تعویق بیفتد/ لغو کنکور کار صحیحی نیست

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کنکور کارشناسی به تعویق بیفتد گفت: با این اقدام هم از گرمای هوا کاسته می‌شود و هم کرونا اندکی فروکش خواهد کرد.

کنکور کارشناسی باید به تعویق بیفتد/ لغو کنکور کار صحیحی نیست

کیومرث سرمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص برگزاری کنکور کارشناسی اظهار کرد: برگزاری کنکور مخالفان و موافقانی دارد ضمن اینکه در کنکور دکترا نیز پروتکل‌های بهداشتی تا حدودی رعایت نشده بود.

وی با بیان اینکه موصوع کنکور هنوز بحث علنی مجلس نیست تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا متولی موضوع کنکور است و بر اساس فرمایشات رهبری همه ملزم به آن مصوبه‌ای هستند که این ستاد با دیدگاه‌های کارشناسی اعلام می‌کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه هنوز مشخص نیست مجلس چه زمانی به این موضوع ورود خواهد کرد افزود: بنده موافق لغو کنکور نیستم اما معتقدم باید برگزاری آن به تعویق بیفتد تا هم از گرمای هوا کاسته شود و هم بیماری کرونا کمی فروکش کند.

وی تاکید کرد: از آن جا که استفاده از ماسک در هوای گرم آزاردهنده است و مانع از تمرکز برای پاسخگویی به سوالات می‌شود با تعویق برگزاری کنکور و خنک‌تر شدن هوا می‌توان با رعایت پروتکل‌ها در آزمون شرکت کرد.

سرمدی ادامه داد: لغو کنکور موجب عقب افتادن یک سالتحصیلی می‌شود بنابراین کار درستی نیست اما می‌توان با تعویق آن کمی از مشکلات و دغدغه دانش‌آموزان کاست.

وی با اشاره به اینکه برای تصمیم‌گیری درباره کنکور ارشد دیگر فرصتی نیست و این آزمون برگزار می‌شود افزود: رئیس مجلس نیز در صحبت‌های روزهای قبل به رعایت پروتکل‌ها در کنکور تاکید کرد و از برگزارکنندگان خواست فاصله‌گذاری رعایت شده و از تجمع داوطلبان قبل و بعد از کنکور ممانعت و ضدعفونی محل‌های آزمون نیز جدی گرفته شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول