اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت‌نام بیش از ۲۱ هزار نفر در طرح ملی مسکن همدان

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۶۲۸ نفر متقاضی ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان بودند.

ثبت‌نام بیش از ۲۱ هزار نفر در طرح ملی مسکن همدان

مجید صالحی‌امیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در مرحله نخست این طرح نزدیک به ۲ هزار و ۸۶۰ متقاضی از استان در سامانه ملی طرح مسکن ملی ثبت‌نام کردند که نزدیک به ۴۰ درصد آن‌ها واجد شرایط نبودند و از فهرست متقاضیان این طرح حذف شدند.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم و سوم تاکنون ۱۶ هزار و ۱۱۴ نفر برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند افزود: ۲ هزار و ۶۵۴ نفر از متقاضیان آموزش و پرورش نیز بر اساس تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی در این طرح ثبت‌نام کردند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی همدان با اشاره به شرایط متقاضیان گفت: تاهل، زنان سرپرست خانوار و زنان مجرد بالای ۳۵ سال، نداشتن مالکیت ثبتی متقاضی و همسر، داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر و سبز بودن فرم «ج» آن‌ها (استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی) از شرایط لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است.

وی یادآور شد: متقاضیان تایید شده طرح اقدام‌ ملی مسکن برای واریز وجه اولیه تا ۱۵ روز برای مراجعه به بانک و تکمیل وجه خود مهلت دارند.

صالحی افزود: متقاضیانی که در این ۱۵ روز نتوانند مبلغ را واریز کنند مهلت دیگری به آنها داده خواهد شد و در نهایت با واریز نکردن وجه، این متقاضیان حذف خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه در دست داشتن برگه ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است اظهار کرد: تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۰ در کشور است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول